Uber dezvăluie că date personale a peste 57 milioane de utilizatori au fost furate în urma unui atac cibernetic



Uber a dezvăluit că date personale a peste 57 de milioane de șoferi și clienți din întreaga lume au fost furate în urma unui atac cibernetic produs în anul 2016, iar compania ținut secret cazul și a plătit hackerilor suma de 100.000 de dolari pentru ca informațiile obținute să fie distruse, informează site-ul agenției The Associated Press, citat de Mediafax.
Până în acest moment nu există dovezi care să indice că datele furate au fost folosite, potrivit unui mesaj postat de Dara Khosrowshahi, directorul general al companiei Uber începând din august 2017.
Informațiile despre pasageri care au fost expuse includ date globale legate de cont, precum numele, adresele de e-mail și numerele de telefon mobil. Experții externi în criminalistică la care Uber a apelat nu au găsit dovezi că ar fi fost expuse informații precum istoricul de localizare al curselor, numerele cardurilor de credit, numerele conturilor bancare, numerele de asigurări sociale sau datele de naștere, se arată într-un mesaj postat pe pagina companiei.
Khosrowshahi a promis că Uber va învăța din propriile greșeli. „Schimbăm modul în care facem afaceri, punând integritatea în centrul fiecărei decizii pe care o luăm și muncim din răsputeri să câștigăm încrederea clienților noștri”, a completat directorul general al Uber.



Recomandări

Anchetă pentru patru infracțiuni care vizează personal silvic, după ce 35% din masa lemnoasă a 3.000 de arbori urma să fie furată

Date personale ale 106 milioane de persoane din SUA și Canada au fost furate într-un atac cibernetic