Twitter testează un serviciu de publicitate ținând cont de publicul țintă



Rețeaua de socializare Twitter va începe testarea, în SUA, a unui nou serviciu care permite publicitarilor să-și găsească mai eficient publicul țintă pentru reclamele lor, informează AFP.
„Utilizatorii nu vor vedea mai multe reclame pe Twitter, ci le vor vedea pe cele mai bune”, vizând „mărci sau activități pentru care userii au arătat interes”, se arată într-un mesaj de pe blogul lui Kevin Weil, director de marketing Twitter.
Noul serviciu va permite, de exemplu, magazinelor să-și trimită reclamele doar utilizatorilor Twitter care și-au făcut cumpărăturile la ele sau le-au vizitat site-urile. Serviciul va folosi doar datele colectate de aceste magazine (e-mail, IP-ul) pe care le va compara cu datele utilizatorilor Twitter.
„Nu oferim nici o informație suplimentară advertiserilor”, spune Weil.
Utilizatorii Twitter care doresc însă să blocheze noul serviciu o pot face dezactivând căsuța „Promoted content” (conținut promoțional) din parametrii contului lor.