Turiștii străini, interesați de circuite în România la târgurile de la Viena și Stuttgart



Turiștii austrieci au cumpărat circuite în România la târgul care a avut loc saptămâna trecută la Viena, iar oferte pentru city-break, turism balnear și montan, dar și circuite, sunt promovate la o manifestare similară, care se desfășoară la Stuttgart în perioada 14-22 ianuarie.
Astfel, mai multe destinații turistice românești au fost incluse în ofertele agențiilor străine prezente la Târgul Internațional de Turism „Ferien Messe” de la Viena, desfășurat în perioada 12-15 ianuarie, și la Târgul Internațional de Turism „Caravan, Motor, Tourismus” (CMT) de la Stuttgart, care are loc în perioada 14-22 ianuarie.
Unele agenții străine au ales chiar obiective turistice românești pentru a ilustra copertele ghidurilor cu care s-au prezentat la târgul de la Viena, iar toate sejururile în țara noastră oferite de un turoperator austriac au fost epuizate.
„Agenția Kneissl Touristik a oferit un tur complet al României, pe ruta Oradea-Sibiu-Brașov-Sinaia-București-Constanța-Iași-Baia Mare, cu oprire la mai multe mănăstiri din Moldova și în Delta Dunării, iar pe coperta broșurii agenția a ales să promoveze mănăstirea Voroneț. Vacanțe în România au vândut și alți turoperatori austrieci prezenți la târg, respectiv Klug der Reiselöewe, care a promovat destinații din Delta Dunării și Transilvania, Gruber, Club 50 și Ruefa Reisen”, se arată într-un comunicat al MDRT transmis marți MEDIAFAX.
Mai mult, oferta pentru un sejur românesc cu destinația București-Sinaia-Bran, promovată la târg de agenția austriacă Ruefa Reisen, a fost epuizată, toate locurile disponibile fiind vândute.
Standul României la Viena a găzduit 26 de expozanți, hotelieri, agenții și asociații din turism, autorități publice locale și operatori economici din domenii conexe turismului. Târgul de la Viena, aflat la cea de-a 37-a ediție, este cea mai mare manifestare de profil din Austria. La actuala ediție au fost înregistrați peste 800 de expozanți din aproximativ 70 de țări. Ediția precedentă a avut un număr de 116.000 de vizitatori, dintre care peste 3.000 au fost specialiști din sectorul turistic.
La târgul „CMT” de la Stuttgart, România este prezentă în ofertele mai multor agenții de turism de pe piața germană, printre care Messerschmidt Reisen, Neckermann, ITS și Gebeco/Dr. Tigges. Aceștia oferă produse turistice precum circuite, city-break, turism balnear, turism montan, precum și sejururi pe litoralul românesc.
La standul MDRT de la Stuttgart sunt prezenți 20 de expozanți români.
Târgul de la Stuttgart este cel mai mare din Europa dedicat turismului de caravană și camping, croaziere și concedii cu ambarcațiuni fluviale și maritime, cură, tratament și wellness. La actuala ediție au fost înregistrați aproximativ 1.900 de expozanți din 180 de țări și sunt așteptați în jur de 220.000 de vizitatori.