O unitate de turism din municipiul Vatra Dornei a fost obligată de cei de la protecția consumatorului să returneze banii unui număr de 39 de persoane din județele Vaslui, Covasna și din municipiul București care au venit să petreacă Revelionul din cauza condițiilor proaste de cazare. Potrivit informațiilor furnizate de directorul executiv al Oficiului Județean pentru Protecția Consumatorului, Vasile Latiș, turiștii au cumpărat printr-o agenție bilete la hotelul „Suhard” pentru perioada 29 decembrie-1 ianuarie, însă imediat ce au ajuns la destinație au constatat că nu aveau căldură, iar condițiile igienice erau necorespunzătoare. Mai concret, au plătit prea mult pentru condițiile care le-au fost oferite. Turiștii au reclamat situația la OJPC Suceava, iar pe data de 30 decembrie la fața locului s-a deplasat un inspector. Acesta a constatat că oamenii aveau dreptate și drept urmare a cerut directorului hotelului să le returneze banii, ceea ce s-a și întâmplat. Cei 39 de turiști și-au găsit cazare în final la alte hoteluri din stațiune. Unitatea hotelieră respectivă a fost amendată de către OJPC Suceava cu 300 de milioane de lei vechi pentru lipsa căldurii și condiții igienice necorespunzătoare. Vasile Latiș a amenințat cu închiderea hotelului în cazul în care deficiențele nu vor fi remediate într-un termen asupra căruia s-a căzut de acord cu administratorul unității. „O parte din vină o are și agenția de turism respectivă, care ar fi trebuit să verifice condițiile pe care le oferă hotelul”, a mai spus Latiș.





