Trupa Cheeky Girls se confruntă din nou cu falimentul



Surorile gemene din trupa Cheeky Girls – Monica și Gabriela Irimia – se confruntă cu procedurile de faliment inițiate împotriva lor de statul britanic, cântărețele fiind acuzate de neplata unor taxe în valoare de 60.000 de lire sterline (aproximativ 69.000 de euro), potrivit financialdirector.co.uk.
Financial Director citează publicația economică Accountancy Age, care susține că firma britanică Louise Brittain of Baker Tilly ar putea fi aleasă ca executor legal pentru recuperarea acestor datorii. Firma urmează să analizeze veniturile obținute de duoul Cheeky Girls din drepturile de autor și din lansarea celui mai recent album, „In My Mind (Is A Different World – A Cheeky One)” (2007), pentru a stabili o modalitate de plată a datoriilor.
În aprilie, a avut loc prima audiere în acest caz, la care a fost prezentă Margit Irimia, mama și, totodată, manangerul gemenelor Monica și Gabriela Irimia. Următoarea înfățișare va avea loc la începutul lunii iunie.
Agentul de presă al trupei Cheeky Girls nu a oferit niciun comentariu înainte de publicarea acestor informații în Accountancy Age.
În august 2007, presa britanică indica faptul că gemenele originare din România riscă falimentul, pentru că datorau o sumă, care nu a fost făcută publică, departamentului de taxe și impozite din Marea Britanie.
Monica și Gabriela Irimia au dat atunci vina pe fosta lor companie de înregistrări, Telstar, care între timp se desființase, pentru situația lor financiară, declarând că aceasta le datora 3,2 milioane de euro. Fetele au semnat un contract cu Telstar în 2003, primind un avans de 58.500 de euro. Compania de înregistrări, printre ai cărei clienți s-au numărat și Craig David și Victoria Beckham, a fost ulterior desființată.
Gabriela și Monica Irimia, adică trupa Cheeky Girls, s-au mutat în Marea Britanie în 2002 și au devenit celebre după ce au participat la concursul de televiziune „Popstars: The Rivals”. Melodia de debut, „Cheeky Song (Touch My Bum)”, a devenit rapid un hit și s-a vândut în 1,2 milioane de copii în lumea întreagă.