Musafir poftit

Toyota vine acasă la Hyundai și Kia



Toyota Avensis
Toyota Avensis

Toyota a renunțat la obiectivele sale ambițiose pentru 2008 dar nu abandonează planurile de viitor care prevăd debutul său pe câteva piețe, cu un enorm potențial, acolo unde nu există o reprezentanță proprie sau un importator general.
Toyota anunță că începând din 2009 va intra și pe piața din Coreea de Sud, alăturându-se mărcilor japoneze deja existente, Honda (1999), Lexus (2001) și Infiniti (2005) ce au o rețea proprie de distribuție.
Considerată de Toyota drept a patra piață ca importanță din Asia după China, Japonia și India, noua destinație este privită ca cea mai dificilă de cucerit.
Niponii intră pe o piață destul de nefavorabilă constructorilor japonezi, brandurile autohtone dominând autoritar piața locală, în capul listei fiind Hyundai și Kia.
„Nu ne va fi ușor să ne impunem”, spune Fujio Cho, președintele Toyota Motor Corporation. „Va fi o competiție destul de dură pe o piață controlată de Hyundai și Kia „, spune înaltul oficial.
Situația se va complica odată cu venirea altor două mărci japoneze, Nissan și Mitsubishi, înainte ca Toyota să debuteze oficial în Coreea de Sud.
Un obstacol serios îl reprezintă BMW și Honda, cele mai bine vândute branduri auto străine pe piața coreeană.
Primele modele comercializate de Toyota vor fi automobile de volum: Prius, RAV4, Camry și Camry Hybrid.
Rețeaua de dealeri va fi formată pentru început din 5 concesionari ce vor activa doar în capitala țării, Seul.
Obiectivul constructorului japonez este unul destul de modest, doar 500 de unități pe lună.


Toyota Camry 2007
Toyota Camry 2007
Toyota Prius 2006
Toyota Prius 2006
Toyota RAV4 2007
Toyota RAV4 2007
Toyota Avensis
Toyota Avensis


Recomandări

Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O abordare diferită a creșterii economice în România: dincolo de ritm contează evitarea dezechilibrelor și a capcanei venitului mediu

Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O abordare diferită a creșterii economice în România: dincolo de ritm contează evitarea dezechilibrelor și a capcanei venitului mediu
Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O abordare diferită a creșterii economice în România: dincolo de ritm contează evitarea dezechilibrelor și a capcanei venitului mediu

Leonardo Badea (BNR): Premise pentru creșterea investițiilor străine directe în Europa Centrală și de Est. Cazul României

Leonardo Badea (BNR): Premise pentru creșterea investițiilor străine directe în Europa Centrală și de Est. Cazul României
Leonardo Badea (BNR): Premise pentru creșterea investițiilor străine directe în Europa Centrală și de Est. Cazul României

Revlaco Motors, dealerul Toyota din Suceava, este, din nou, în topul celor mai buni dealeri Toyota din Europa și cel mai bun din România

Revlaco Motors, dealerul Toyota din Suceava, este, din nou, în topul celor mai buni dealeri Toyota din Europa și cel mai bun din România
Revlaco Motors, dealerul Toyota din Suceava, este, din nou, în topul celor mai buni dealeri Toyota din Europa și cel mai bun din România