Toyota a avut în vedere faptul că Salonul Auto de la Frankfurt este un punct fierbinte în calendarul evenimentelor, drept pentru care lansarea unui nou model era imperios necesară.
Principalul element de atracție a fost debutul noii generații Land Cruiser, unul din cele mai apreciate vehicule SUV ale cărui abilități pe șosea dar și în teren accidentat i-au atras faimă și respect.
Cu un design proaspăt, dar bazat pe aceeași filozofie denumită „claritate vibrantă”, modelul japonez oferă o paletă de propulsoare cu performanțe mai bune sub aspectul dinamicii și economiei de carburant.
Noul Land Cruiser dispune de un propulsor de 3.0 litri din categoria D-4D, care produce 171 de cai putere și un cuplu motor maxim cifrat la 410 Nm.
Conform informațiilor oferite de Toyota, motorul diesel poate asigura un demaraj de la 0 la 100 de km/h în 11,7 secunde, viteza de top a acestui SUV putând ajunge la 175 km/h. Cu toate că este un automobil voluminos, dar și mai puțin aerodinamic, noul Land Cruiser oferă cele mai bune valori din segment la capitolul consum. Doar 6,7 litri sunt necesari pentru a parcurge 100 de kilometri, rata emisiilor fiind de 214 g/km.
Tehnologia a fost din totdeauna punctul forte al modelelor Toyota, astfel că ultima generație a celui mai titrat SUV din oferta mărcii nipone este împănată cu sisteme care îmbunătățesc o parte din caracteristicile mașinii. Noul model este dotat cu un sistem de asistență la rulare, care ajută motorul și sistemul de frânare să aibă rezultate optime pe diferite suprafețe de rulare.
Japonezii anunță că versiunea de vârf Land Cruiser va fi echipată cu un nou tip de suspensie variabilă, ce este gestionată electronic.
Dezvoltată pe un șasiu mai rigid, modelul SUV dispune de o cabină cu o izolație mai bună pentru a absorbi zgomotul provenit de la motor sau rulare. Toyota va comercializa noul Land Cruiser spre sfârșitul anului curent.