Tinerii, mai dispuși să plătească pentru conținut online



Tinerii sunt mai dispuși să plătească pentru conținutul online, comparativ cu persoanele mai în vârstă, potrivit unui studiu Nielsen la care au participat respondenți din 52 de țări, informează The Guardian.
Potrivit rezultatelor cercetării, la care au participat 27.000 de persoane, tinerii văd conținutul online ca pe o necesitate, indiferent de platforma de proveniență, așa că valoarea acestuia nu este, pentru ei, sub nivelul celei pe care o are conținutul TV.
Același raport arată că aceștia sunt dispuși să plătească pentru servicii pentru care, în mod normal, dau bani și în mediul offline, cum ar fi filmele, producțiile teatrale, muzica sau serialele TV.
Circa 43% dintre cei chestionați spun că o metodă de plată facilă ar fi cea care i-ar determina să cumpere conținut online.
Numai o treime dintre respondenți (34%) agreează ideea de a plăti pentru conținutul online de ziar. Cel mai mare suport există în America Latină (40%), Asia Pacific (36%) și Orientul Mijlociu /Africa/Pakistan (MEAP – 35%), adică în regiunile în care tirajul presei este încă în creștere.