Timpul petrecut în fața televizorului a crescut la nivel global



Timpul mediu petrecut în fața televizorului a ajuns, în 2009, la trei ore și 12 minute pe zi, în creștere cu trei minute comparativ cu 2008 și cu nouă minute comparativ cu 2004, potrivit unui studiu efectuat, la nivel global, de compania Eurodata TV Worldwide, citat de mandmglobal.com.
Astfel, studiu dovedește că recesiunea nu a afectat obiceiurile de consum media.
În ceea ce privește analiza pe regiuni, consumatorii din America de Nord petrec cel mai mult timp în fața televizorului, cu o medie de patru ore și 40 de minute pe zi, urmați de cei din Orientul Mijlociu, care se uită la televizor, în medie, patru ore și 34 de minute, și de cei din Europa, care urmăresc programele TV, în medie, trei ore și 42 de minute.
În America Latină, un consumator obișnuit se uită la televizor, în medie, trei ore și 30 de minute, în timp ce consumatorii din regiunea Asia – Pacific își petrec în fața micilor ecrane circa două ore și 41 de minute.
Africa este singura regiune în care durata medie petrecută de consumatori în fața televizoarelor nu a crescut, ci a rămas constantă, la trei ore și 52 de minute.