La Primăria municipiului Câmpulung Moldovenesc, “telefonul cetățeanului” nu a mai sunat de 10 luni. Linia telefonică în cauză a fost înființată tocmai pentru a ușura comunicarea directă a localnicilor cu edilii locali, care au sperat că vor afla astfel mai ușor de problemele oamenilor și vor putea să le rezolve mai repede. Telefonul de la Primăria câmpulungeană nu a mai sunat însă de la începutul anului, nu pentru că ar fi stricat, ci pentru că locuitorii municipiului, deși se plâng mereu și peste tot că au probleme, nu au mai avut nimic de semnalat. Apelurile sunt recepționate non stop de către un gardian public, care notează obligatoriu cele sesizate într-un registru, pe care edilii locali îl primesc spre studiu imediat ce sosesc la serviciu. De obicei, dacă nu se referă la situații-limită, apelurile anonime nu sunt luate în considerare. Ultimele sesizări ale cîmpulungenilor s-au referit, anul trecut, la problemele cu căldura, la subsoluri inundate și la neridicarea gunoiului de pe unele străzi.





