Tehnici de cucerire: Femeile și cadourile



Buchete somptuoase de trandafiri, invitații la cină în restaurante de lux de cinci stele, diamante sub pernă și călătorii-cadou sunt „trucurile” la care recurg domnii în încercarea de a le cuceri pe alesele inimilor lor.
De multe ori, dragostea este asociată banilor și nu totdeauna într-o manieră justă. Mulți dintre bărbați folosesc limbajul fizic, îmbrățișările, săruturile, contactul continuu cu corpul, alții preferă convorbirile dese la telefon, sms-urile, e-mail-urile. Mulți alții, în schimb, aleg să cucerească și să păstreze dragostea partenerei cu ajutorul banilor.
Comunicarea propriilor sentimente nu este o prerogativă masculină și iată de ce mulți dintre bărbați preferă să-și exprime emoțiile și interesul față de o femeie prin intermediul banilor, acțiune care se traduce de cele mai multe ori prin oferirea de cadouri.
Un articol care a fost publicat în revista americană Men’s Health a prezentat șapte trucuri pentru a cuceri o femeie pornind de la ideea că nu ostentația propriei bogății este cea care o impresionează pe femeie, ci modul în care un bărbat demonstrează că știe să-și administreze propriile resurse economice.
1. O femeie nu este interesată de un bărbat care câștigă mai puțin decât ea. Acest lucru nu înseamnă că trebuie să vă prezentați la prima întâlnire cu „punga plină”. Femeile apreciază așa-zisul „potențial de câștig”. Ele pot fi cucerite mai degrabă de un plan profesional pe termen lung și cu perspective de câștig de viitor. Femeile sunt interesate de faptul de a putea conta pe salariul partenerului în timpul perioadei de maternitate, adică trebuie să fie convinse de faptul că familia o va duce bine chiar dacă ea nu va lucra.
2. Doamnele sunt atrase de conversații care ating argumente precum proiectele de viitor, vise ascunse etc. Este preferabil ca domnii să facă afirmații de genul „intenționez să pun bani de-o parte pentru a-mi cumpăra o casă la țară” și în nici un caz „la 40 de ani vreau să mă retrag și să mă bucur de banii câștigați”.
3. Același discurs este valabil și pentru debitele contractate. Oferirea unui plan de achitare a împrumuturilor într-un timp bine stabilit oferă un plus oricărui bărbat care va încerca să o cucerească.
4. Femeile nu sunt atrase de vânătorii de reduceri, dar nici de bărbații care risipesc în mod excesiv. Un bărbat în adevăratul sens al cuvântului trebuie să demonstreze că este capabil să-și administreze banii.
5. În ceea ce privește cadourile, potrivit răspunsurilor a 90 la sută dintre doamnele interogate de Men’s Health, în primele luni ale unei relații, acestea trebuie să se reducă la mici atenții necostisitoare. Doar 25 la sută dintre reprezentantele sexului frumos au menționat bijuteriile ca fiind cadouri care contrează, majoritatea subliniind că produc un efect mult mai mare cadourile particulare și surprinzătoare, precum un plin de benzină sau un ghiveci de flori gol care să fie umplut cu altă ocazie.
6. Generozitatea la un bărbat a făcut mereu impresie frumoasă în rândul doamnelor. Nu este vorba aici despre donații sau opere de caritate. Un gest de voluntariat echivalează la fel de mult în ochii unei femei.
7. Cunoștințele în domeniul financiar fac un bărbat extrem de sexy, cu toate că puține sunt femeile care acceptă sfaturi legate de o eventuală investiție a banilor. Doamnele s-au dovedit întotdeauna mai buni investitori decât partenerii lor.
Mesajele cadourilor
Întorcându-ne la argumentul legat de cadouri, iată câteva exemple de comportamente masculine care spun foarte mult despre intențiile de „a cumpăra” dragostea unei femei. În spatele unui cadou se ascunde mereu un mesaj ale cărui semnificații pot fi cât se poate de folositoare atunci când sunteți indecisă în privința modului în care să gestionați o relație.
Flori la prima întâlnire – Dacă vă oferă un trandafir sau un buchet de flori pe stradă în timp ce vă întoarceți acasă înseamnă că este interesat de dumneavoastră. Situația este însă alta în cazul în care se prezintă cu un buchet imens de trandafiri roșii după doar câteva zile de când v-a cunoscut: încearcă să vă cumpere.
Florile de a doua zi – Mesajul este acesta: „Nu vreau să te sun pentru a nu părea plictisitor, dar vreau ca tu să știi că erai minunată în rochia pe care ai purtat-o ieri și îmi imaginez cât de bine ai arăta fără. Mi-ar plăcea să te revăd”. Este un semn bun dacă buchetul de flori este însoțit de un bilet în care să-și exprime sentimentele în ceea ce vă privește. Nu la fel de bine este dacă buchetul este însoțit de cartea lui de vizită.
Cina într-un restaurant de lux – Mesajul subliminal este: „Pot să am grijă de tine. Nu încerc să mă laud, dar îmi plac lucrurile frumoase ale vieții, iar tu ești unul dintre ele”. Este interesat de dumneavoastră dacă vă duce într-un loc pe care îl cunoaște, unde chiar vă prezintă câtorva prieteni. Încearcă să vă cumpere dacă, atunci când achită nota de plată, scoate din portofel o bancnotă de valoare mare.
Cina acasă – Este interesat de dumneavoastră dacă a gătit el și dacă vă acordă nenumărate atenții și săruturi nevinovate. Situația este alta dacă preparatele au fost cumpărate de la supermarket și dacă primul lucru pe care îl face este să vă arate cât de frumoasă este lenjeria de mătase din dormitor.
Muzică și alte forme de divertisment – Mesajul nespus este acesta: „Iată că am reținut care sunt cântărețul/scriitorul tău preferat și am fost atent la ceea ce-ți place să faci în timpul liber, pentru că tu îmi placi foarte mult”. Încearcă să vă cumpere în momentul în care vrea să vă schimbe gusturile în materie de muzică sau literatură și să vi le impună pe ale sale.
Bijuteriile – Sunt cadouri extrem de delicate. Pot exprima dorința de posesivitate: Semnalul pozitiv este atunci când vă oferă o bijuterie care chiar vă place și care nu poate fi purtată zilnic.
Un week-end în afara casei – Dacă prietenul vă invită să petreceți un week-end departe de forfota orașului, mesajul este unul singur: este interesat de dumneavoastră în cazul în care alege un loc care să vă ofere momente de intimitate, nu contează unde. Vrea să facă impresie dacă alege un loc care să ajute „romantismul” său, cum ar fi, de exemplu, un jacuzzi.