Încă un caz

Țeapa cu cartele telefonice a „prins” din nou la o gestionară de magazin



Una dintre înșelăciunile care au făcut deja numeroase victime, țeapa cu codurile de reîncărcare a cartelelor telefonice, continuă să facă victime, ultimul caz fiind cel al unei gestionare de magazin din Câmpulung Moldovenesc care a dictat prin telefon unui necunoscut 12 coduri.
Poliția a fost sesizată despre caz marți dimineață, în jurul orei 8.45. Elisaveta M., în vârstă de 43 de ani, din municipiul Câmpulung Moldovenesc, administrator la un magazin local, a sesizat că vinerea trecută, pe 22 iunie, a fost contactată telefonic de un bărbat care s-a recomandat ca fiind reprezentant al unei companii de telefonie mobilă. Necunoscutul i-a spus femeii că aparatul care emite coduri de reîncărcare în mai multe rețele de telefonie, aparat aflat în incinta magazinului, este defect și trebuie deblocat. Fără a face nici un fel de verificări, aceasta i-a dat bărbatului numărul de telefon al gestionarei societății, Maria Ț., pentru lămurirea problemei.
Gestionara a fost contactată telefonic de două ori, pe 22 și 23 iunie, dictând prin telefon 12 coduri, „pentru deblocarea aparatului”.
Înșelăciunea a ieșit la iveală abia acum două zile, pe 26 iunie, când reprezentanții firmei căreia îi aparține aparatul respectiv au solicitat încasările și au constatat lipsa a 115 euro, reprezentând 12 coduri de reîncărcare în rețelele de telefonie mobilă.
Polițiștii de la Biroul de Investigații Criminale Câmpulung Moldovenesc au deschis un dosar penal pentru infracțiunea de înșelăciune, înregistrat deocamdată cu autori necunoscuți.