Christy Turlington, Linda Evangelista, Naomi Campbell și Claudia Schiffer, câteva dintre supermodelele devenite celebre în anii 90, sunt din nou ambasadoarele unor branduri de lux, informează site-ul dailymail.co.uk.
Christy Turlington, Linda Evangelista, Naomi Campbell și Claudia Schiffer sunt câteva dintre fotomodelele celebre care nu numai au reprezentat imaginea unor branduri, ci au devenit chiar ele branduri de renume.
În prezent, la circa 20 de ani de la apogeul perioadei lor de glorie, supermodelele s-au întors în campaniile publicitare ale unor branduri de lux.
Această strategie a brandurilor de a apela la celebrități din lumea modei și modelling-ului are legătură cu dorința lor de a se defini ca fiind fără vârstă, dar și o metodă se a se proteja de scandalurile provocate de unele dintre reprezentantele noii generații de modele.
Potrivit lui Kay Barron, editor de modă al ediției britanice a revistei Grazia, fotomodele din noua generație nu au puterea de a-și impune și păstra o imagine individuală. „În acest moment e foarte greu să le diferențiezi pe tinerele modele care defilează pe podium. Supermodelele aveau o imagine individuală pe care nu au pierdut-o încă”, a mai spus ea.
„Christy Turlington este la fel de frumoasă acum ca și atunci când avea 20 de ani. Are o imagine care nu a fost afectată de timp și care atrage pe toată lumea, fiind perfectă ca ambasador de brand”, a exemplificat ea.
Printre celelalte supermodele care au reintrat în atenția reprezentanților marilor case de modă se numără Naomi Campbell, în vârstă de 39 de ani, care va fi imaginea campaniei de toamnă/iarnă a casei de blănuri Dennis Basso, deși în trecut a lucrat și în colaborare cu PETA.
Claudia Schiffer, în vârstă de 38 de ani, care a declarat acum mai mult timp că „supermodele, așa cum au fost în trecut, nu mai există”, este în prezent imaginea brandului Salvatore Ferragamo iar din toamnă va fi și protagonista unei campanii pentru un nou parfum semnat Alberta Ferretti.
Pe de altă parte, Linda Evangelista, în vârstă de 44 de ani, este atât imaginea casei de modă Prada, cât și a companiei de cosmetice L’Oreal, în timp ce Stephanie Seymour (40 de ani) va reprezenta brandul de lenjerie Chantelle.
Un purtător de cuvânt al Chantelle a declarat că Stephanie Seymour a fost aleasă ca ambasadoare de brand nu numai pentru că a fost un supermodel celebru, ci și pentru că este mama a patru copii.
De asemenea, Milla Jovovich, care, la 33 de ani, a depășit vârsta obișnuită la care modelele se retrag din activitate, va fi imaginea unei campanii pentru parfumul „Cashmere Mist”, al Donnei Karan, după opt ani de la primul ei contract cu acest brand.