Pentru clienți

Supermarket-ul METRO din Suceava și-a schimbat înfățișarea



Supermarket-ul METRO din Suceava și-a schimbat înfățișarea
Supermarket-ul METRO din Suceava și-a schimbat înfățișarea

– METRO Cash & Carry și-a extins magazinul din Suceava, produsele fiind prezentate acum într-un mod plăcut, în raioane mult mai spațioase
„Prospețime, calitate și servicii optime”. Aceasta este oferta rețelei METRO Cash & Carry pentru clienții suceveni. Începând din această săptămână, magazinul din Suceava își așteaptă clienții într-o nouă înfățișare, cu spații noi și lărgite, cu o gamă mult mai variată de produse, prezentate într-o formă mult mai accesibilă.
Noul METRO Suceava are acum o suprafață de vânzare de 7.100 de metri pătrați, extinderea magazinului fiind de aproximativ 30%. În același timp, numărul angajaților a ajuns la 310 persoane. Un element de noutate oferit de METRO Suceava este secțiunea Garden Center, constituită într-o adevărată grădină, întinsă pe o suprafață de 350 de metri pătrați, dintre care 200 de metri pătrați suprafață acoperită cu sticlă, gen seră, 100 de metri pătrați parțial acoperiți și 50 de metri pătrați în aer liber. Raionul de Pește a fost extins și oferă spre vânzare 45 de specii diferite de pește proaspăt și 25 de specii de fructe de mare. Departamentul de vinuri este grupat pe podgorii și regiuni viticole, pe rafturi clienții putând găsi produse viticole dintre cele mai variate. Un element inedit este faptul că doritorii pot degusta vinuri pe care intenționează să le cumpere la barul special amenajat în acest departament. Suprafața raioanelor Birotică și Media s-a extins cu aproximativ 45%, dând posibilitatea amenajării pe rafturi a unor spații distincte pentru prezentarea și pentru depozitarea produselor electrice și electronice. Spațiul frigorific destinat Departamentului Autoservire Carne este mult mai mare și oferă o gamă largă de produse de calitate.
„Ajungând la un format ce corespunde celor mai înalte exigențe ale clienților profesioniști, din punct de vedere al respectării condițiilor internaționale de calitate, al reorganizării și extinderii, precum și al tehnologiilor adoptate, liderul internațional de pe piața cash & carry oferă o gamă variată de produse proaspete, servicii îmbunătățite și personalizate care vor contribui la o eficientizare în aprovizionarea zilnică a clienților noștri profesioniști”, a declarat Directorul Operational Business Unit METRO Cash & Carry România și Moldova, Vladimir Vava.
Directorul magazinului METRO Suceava, Camelia Stancu, a precizat că toate aceste modificări în imaginea și structura magazinului s-au făcut pornind de la dorințele clienților din Suceava, care își doreau un spațiu mai aerisit, mai ordonat, ce permite identificarea imediată a produselor de pe rafturi.
METRO Cash & Carry Suceava își așteaptă clienții, mai vechi sau mai noi, în fiecare zi, în orarul binecunoscut de cei ce preferă serviciile și produsele de calitate.



Recomandări

Președintele CJ Suceava, Gheorghe Șoldan, le-a prezentat antreprenorilor patru proiecte majore aflate în stadii avansate de realizare și care vor contribui la dezvoltarea județului

Președintele CJ Suceava, Gheorghe Șoldan, le-a prezentat antreprenorilor patru proiecte majore aflate în stații avansate de realizare și care vor contribui la dezvoltarea județului
Președintele CJ Suceava, Gheorghe Șoldan, le-a prezentat antreprenorilor patru proiecte majore aflate în stații avansate de realizare și care vor contribui la dezvoltarea județului

Videt a inaugurat un nou showroom de optică în Iulius Mall Suceava. Compania estimează o creștere de 40% a cifrei de afaceri în retailul fizic