Din această lună

Sucevenii pot afla mai multe informații despre facturi, sume de plată, prin portalul E.ON Myline



Sucevenii pot afla mai multe informații despre facturi, sume de plată, perioada de facturare și termene de scadență,plata online a facturilor de gaze naturale și de energie, informații despre istoricul și evoluția datelor de consum, plățile efectuate, transmiterea indexului contorului sau servicii prestate prin portalul E.ON Myline.
Proiectul E.ON Myline este o parte a strategiei companiei E.ON de a aduce mai aproape de clienți o serie de servicii personalizate, accesibile non-stop, de oriunde și care să îi scutească pe aceștia de deplasarea la sediile companiei.
Platforma E.ON Myline, după cum au spus reprezentanții E.ON, a fost îmbunătățită, permițând mai multe conexiuni simultane, este mai rapidă din punctul de vedere al accesării datelor de interes pentru clienți, iar perioada de actualizare a informațiilor s-a redus semnificativ. „E.ON își manifestă convingerea că, în continuare, tot mai mulți clienți vor apela la serviciile online, acestea reprezentând viitorul și o alternativă convenabilă pentru deplasarea la clasicele ghișee. Portalul E.ON Myline poate fi accesat prin crearea unui cont client pe pagina http://www.myline-eon.ro”, a declarat Sorin Munteanu, purtătorul de cuvânt E.ON Energie România.