Omul de afaceri sucevean Lucian Florea își extinde operațiunile brandului pe care îl deține către sudul țării, mai exact în București. Compania cu care operează acest concept de quick service a cunoscut o triplare a cifrei de afaceri în anul 2020, un an foarte greu pentru tot mediul antreprenorial,iar anul acesta se anunță apropierea pragului de 1,5 milioane de euro.
După preluare din începutul lunii noiembrie a operațiunilor inițial francizate în Timișoara, singurul concept de food din România care folosește ulei de alune își face acum loc și în capitala României.
Recent, tânărul om de afaceri a trecut prin momente grele, pierzându-și „echilibrul”și pe „Dumnezeul său pe acest pământ”,așa cum a postat pe paginile de socializare, odată cu trecerea în neființă a celui care a fost Viorel Florea, tatăl său, un antreprenor local pe care l-a cunoscut foarte multă lume datorită afacerilor pe care le-a avut în oraș și a modului cinstit și onest cu care s-a identificat de-a lungul timpului.
Datade 2 decembrie este cea confirmată pentru deschiderea oficială ce va avea loc în București Mall și totodată Lucian a precizat că în viitorul apropiat va mai avea 2 deschideri, cel mai probabil în Iași și Cluj.
Ne mândrim cu brandurile locale care reușesc să își facă simțită prezența într-o piață concurențială atât de grea,cum este cea a domeniului în care activează și alte branduri locale pe care dorim să le amintim,precum Spartan și Mesopotamia, care de altfel au ca deținători ai brandurilor tineri oameni de afaceri din Suceava.