Subaru își schimbă din acest an limbajul de design, iar primul mesager al viitorului curent estetic și-a făcut deja apariția. A cincea generație Legacy este singura noutate oferită de japonezi la Salonul Auto de la Frankfurt, care spre vine cu mici retușuri la exterior, adaptate gusturilor de aici.
Versiunea de familie preia în totalitate detaliile sedanului Legacy, modificările cele mai importante putând fi observate la partea din spate, unde ușa portbagajului a fost mărită pentru a oferi șoferului un câmp vizual optim. O vizibilitate mai bună însemnă un rulaj mai sigur la mersul cu spatele, Legacy Touring fiind la acest capitol una din cele mai practice versiuni break de pe piață.
Sigur, modelul japonez este unul polivalent, bancheta din spate poate fi rabatată, iar spațiul destinat bagajelor poate fi configurat la dimensiunea pe care proprietarii și-o doresc, funcție de mărimea obiectelor transportate.
Una din problemele vechii generații, spațiul vizual lateral și frontal, a fost rezolvat acum la noul Legacy Touring prin subțierea montanților.
Bogat în dotări standard, modelul japonez oferă o serie de echipamente interesante și pe lista de opționale: sistem keyless entry, pilot automat cu asistență radar, navigație prin GPS, senzori de ploaie. Nu încape discuție, Subaru livrează mașina de familie cu tradiționalele elemente care o fac distinctă în industria automobilistică: motoare boxer și tracțiune integrală simetrică AWD.
În Japonia vor fi disponibile unitățile de 2.5 litri, de 170 cai putere, pe versiunea de bază, un agregat supraalimetat de 2,5 litri de 265 de cai putere și un motor aspirat natural de 3,6 litri de 256 cai putere pe varianta de top.
Paleta de propulsoare pentru Europa va include una din aceste motorizări, cât și un boxer diesel, probabil cel regăsit și pe actualul Legacy, unitatea de 2,0 litri de 150 de cai putere.