Controale

Starea școlilor sucevene, verificată de o comisie mixtă numită de prefect



O comisie mixtă constituită printr-un ordin al prefectului județului Suceava, Florin Sinescu, verifică modul în care autoritățile pregătesc începerea în bune condiții a anului școlar. Comisia este constituită din câte un reprezentant al Instituției Prefectului – județul Suceava, Inspectoratului Școlar Județean și Direcției de Sănătate Publică Județeană Suceava, instituții care vor lua măsurile care se impun pentru deschiderea anului școlar 2012-2013 în condiții optime.
Activitatea de verificare a condițiilor de desfășurare a procesului educațional în unitățile de învățământ preuniversitar din județul Suceava se desfășoară în perioada 12-21 septembrie și este coordonată de prefect.
“Rezultatele verificărilor vor trebui prezentate până la data de 25 septembrie Instituției Prefectului. În cazul în care se vor constata nereguli, se vor prezenta concluzii și se vor propune măsuri de remediere. Vrem să aducem alături primăriile și școlile pentru ca, printr-un efort comun, toate unitățile de învățământ să fie funcționale”, a declarat Sinescu.
Comisia va verifica în special: modul de asigurare a condițiilor igienico-sanitare în care se desfășoară procesul educațional, felul în care a fost efectuată examinarea stării de sănătate a preșcolarilor și a elevilor, asigurarea protecției unităților școlare, trecerile de pietoni de pe lângă unitățile școlare, iluminatul public din zona școlilor, izolarea șantierelor aflate în zonele în care își desfășoară activitatea școlile.