Start-up-ul local Stailer.ro din Cluj-Napoca, care a dezvoltat o platformă pentru programări și atragere de clienți noi pentru saloanele de înfrumusețare și stiliști, a ridicat o nouă investiție de tip bridge în valoare de un milion de euro, de la un grup de investitori, arată informațiile transmise de reprezentanții companiei. În urma acestei investiții, reprezentanții start-up-ului au ca obiectiv consolidarea metricilor de performanță (KPI) și pregătirea companiei pentru intrarea în acționariat a fondurilor de investiții. „O relaxare deplină a restricțiilor și perspectiva că pandemia a trecut creează o cerere ridicată în piață“, a spus Andrei Ursachi, CEO și cofondator al Stailer.
(…) Am ales să ridicăm o nouă rundă de investiții de tip bridge pentru a ne asigura o poziție foarte bună în negocierile cu fondurile de investiții pentru următoarea rundă de investiții de tip seed”,
El a adăugat că în urma investiției de tip bridge în valoare de un milion de euro, Stailer și-a crescut valoarea de piață obținută în ultimele luni. De asemenea, în cele patru runde de finanțare start-up-ul a ajuns la investiții în valoare de 2 milioane de euro.
Finanțarea de un milion de euro este condusă de Cosmin Țîrvuloiu, antreprenor și investitor în proiecte tech. Investitorii care au mai participat în rundele anterioare de investiții sunt antreprenorii Bogdan Herea (CEO Pitech Plus), Lorand Soares Szasz (fondator Uprizers), Radu Axinte (antreprenor și specialist în creșterea afacerilor), Eugen Șotropa (fondator e-Advertising) și Cătălin Briciu (co-fondator Linnify Ventures), precum și alți investitori străini.
„Cei mai importanți factori care au contribuit la creșterea evaluării companiei sunt adopția rapidă la nivelul consumatorilor, numărul de rezervări și cererea în creștere din partea profesioniștilor de beauty.”
De asemenea, planurile de dezvoltare ale Stailer vizează și consolidarea poziției în piața locală, urmând ca până la sfârșitul anului 2022 platforma să își extindă rețeaua în toate orașele din România.
Platforma Stailer.ro livrează, în prezent, către saloanele partenere din rețea cel puțin 30.000 de clienți suplimentari lunari, iar aproximativ 50 de saloane noi se listează săptămânal pe platformă, au mai spus reprezentanții start-up-ului.
Începând cu luna ianuarie a acestui an, Stailer a început înregistrarea în platformă și a saloanelor de înfrumusețare din Budapesta, urmând ca aplicația adresată consumatorilor să fie lansată în Ungaria în trimestrul al doilea din 2022.
În ceea ce privește numărul de utilizatori, obiectivul companiei Stailer este să ajungă până la finalul primului trimestru din acest an la o rețea de circa 1.500 de saloane și 5.000 de stiliști.