După jumătate de an de când a rămas fără autorizație de funcționare din cauza legislației, Serviciul de Ambulanță Suceava este pe cale să obțină din nou acest document. În conferință de presă, purtătorul de cuvânt al Direcției de Sănătate Publică, Adrian Popescu, a informat că a fost constituită printr-un ordin comisia de autorizare a Serviciului de Ambulanță Suceava, iar procedura de autorizare va demara săptămâna viitoare.
„De comun acord cu membrii comisiei se va stabili data când vor avea loc verificările. Documentația va fi depusă la DSP, iar noi ne vom deplasa în teren, la stația Suceava și substațiile din județ, pentru a controla în ce măsură cele stipulate în acte concordă cu realitatea”, a spus Adrian Popescu, subliniind că avizul de funcționare este necesar pentru încheierea contractului cu CAS Suceava.
Purtătorul de cuvânt al DSP a adăugat că autorizația de funcționare a unității a expirat anul trecut, în luna august, dar pentru că ordinul prin care se constituise inițial comisia de autorizare a fost abrogat s-a așteptat un altul. Lista cu medicii și inginerii care intră în aceste comisii s-a aprobat de-abia în luna februarie.
La Suceava, din comisia care va verifica Serviciul de Ambulanță fac parte și specialiști din Iași și Bistrița-Năsăud.