Škoda are în program la Frankfurt o singură premieră mondială. Aceasta se leagă de apariția noului Superb Combi, versiune disponibilă pe piața europeană în prima parte a anului 2010. Modelul se adresează în special familiștilor și celor care consideră variantele de caroserie break mai utile și pretabile uzului personal. Superb Combi beneficiază de motorizări de ultimă generație, gama fiind preluată în întregime de la modelul sedan. Astfel că viitorii clienți vor putea alege una din unitățile pe benzină cu valori cuprinse între 125 și 260 CP, sau propulsoarele turbodiesel common-rail cu puteri cuprinse între 105 și 175 CP.
În funcție de motorizarea aleasă, Škoda poate dota versiunile de motorizare ale mașinii de familie cu transmisii manuale cu 6 trepte sau cu o cutie semi-automată cu dublu ambreiaj, de tip DSG, disponibilă doar opțional.
Pe parte de design, noul Superb Combi preia în întregime liniile părții frontale și profilul stilat al sedanului, singura diferență notabilă fiind arhitectura secțiunii spate, cu umeri ușor curbați și noi blocuri optice.
Versiunea break oferă același nivel de confort și siguranță ca sedanul Superb, dar îl depășește pe acesta la capitolul spațiu pentru bagaje. Cei 633 de litri ai portbagajului, volum standard, vor face din noul model Škoda unul din cele mai râvnite automobile de familie. În pachetul de dotări este inclus un pavilion panoramic din sticlă, faruri adaptive, dar și inovativul sistem TwinDoor, de deschidere variabilă a portbagajului, adoptat astăzi de o parte din constructorii europeni.
Škoda Superb Combi vine cu aceleași dimensiuni și dotări de serie la fel ca versiunea sedan. Ulterior va fi livrat și un model cu tracțiune integrală.