Skoda Octavia are peste 4 milioane de clienți



Skoda Octavia are peste 4 milioane de clienți
Skoda Octavia are peste 4 milioane de clienți

Skoda a făcut din clasa compactă o afacere de succes. Încă de la început, modelul Octavia a fost un produs atractiv, fiind apreciat de publicul european. Astăzi, cel mai popular automobil al mărcii cehe are peste 4 milioane de clienți în întreaga lume.
Ajunsă la cea de a treia generație, Octavia este produsă în versiunile berlină, combi, 4×4 și sport (RS).
Acum 17 ani se lansa în producția de serie, devenit astăzi cel mai bine vândut produs al Škoda și unul din cele mai apreciate în segmentul compact.
Lansat în octombrie 1996, modelul Octavia și a fost primul automobil complet nou de la Škoda, care a marcat un nou început pentru compania cehă intrată sub umbrela fabricantului german Volkswagen.
Succesul său se explică prin combinația reușită dintre detaliile inteligente, tehnologia modernă, calitatea, precizia și raportul preț-calitate.
Statistic vorbind, de atunci și până astăzi, fiecare al treilea vehicul vândut de Škoda a fost un exemplar Octavia care a atras 38% din vânzările totale ale mărcii din ultimii 17 ani.
În același timp, Octavia este cel mai bine vândut model din istoria mărcii cehe și principalul motor de creștere al brandului Škoda la nivel global.
Ținta de vânzări este fixată la 1,5 milioane de unități în anul 2018.



Recomandări

Unilever investește 4 milioane de euro în fabrica Betty Ice. 17 milioane de litri de înghețată ies anual pe poarta fabricii

Unilever investește 4 milioane de euro în fabrica Betty Ice. 17 milioane de litri de înghețată ies anual pe poarta fabricii
Unilever investește 4 milioane de euro în fabrica Betty Ice. 17 milioane de litri de înghețată ies anual pe poarta fabricii