Škoda celebrează fabricația a 14 milioane de automobile. Autovehiculul jubiliar, un model Superb 2.0 TDI ediție specială ‘Laurin & Klement’ – a ieșit de pe linia de producție, la uzina Kvasiny din Cehia. Autovehiculul are culoarea ‘magnetic brown metallic’ și va fi livrat unui client din Germania.
Cu un total de 879.200 unități comercializate în 2011, compania a înregistrat cele mai mari vânzări anuale din toți cei 117 ani ai istoriei sale.
“Acest jubileu este o expresie impresionantă a strategiei noastre de creștere,” declară Winfried Vahland, președintele consiliului de administrație Škoda. “Ne extindem cu pași repezi. Aproape două treimi dintre cele 14 milioane de automobile construite de companie au fost produse și vândute în ultimii 20 de ani, dintre care patru milioane numai în ultimii cinci ani”.
În anii următori, producătorul ceh dorește să continue expansiunea, în cadrul acestei strategii de creștere.
“14 milioane de automobile produse reprezintă un stimulent pentru noi să creștem și mai mult viteza de dezvoltare” declară Michael Oeljeklaus, responsabil pentru Producție și Logistică.
Până în anul 2018, vânzările anuale Škoda vor crește până la cel puțin 1,5 milioane de unități. Pentru îndeplinirea acestui scop, ŠKODA a declanșat anul trecut cea mai mare ofensivă a modelelor, din întreaga sa istorie.
Prin automobilul de clasă mică Citigo și sedanul compact Rapid, vândut în India, cea de-a șasea și a șaptea gamă de modele și-au celebrat deja debutul în vânzări la finalul anului 2011. În anii următori, Škoda dorește să introducă, în medie, câte un model nou pe piață, la fiecare șase luni.
”Pragul depășit acum ilustrează dezvoltarea foarte dinamică a mărcii și, în același timp, demonstrează semnificația extraordinară a afilierii, la Grupul Volkswagen, care a avut loc în anul 1991”, afirmă Vahland.