Casa Județeană de Pensii Suceava va dispune, în cel mai scurt timp, de un sistem computerizat care va permite accesarea de către pensionari a informațiilor privind datele necesare completării dosarelor de pensii, contractelor de asigurări de sănătate și a declarațiilor de acest fel. Altfel spus, pe la sfârșitul lunii august, în holul instituției CJP Suceava va fi amplasat un info – chioșc care are scopul de a ușura munca celor două părți, atât a angajaților Casei de Pensii, cât și a pensionarilor, care acum au ocazia de a-și lămuri problemele prin utilizarea unui sistem ultramodern. După cele spuse de directorul executiv al CJP Suceava, Robert Marian, info – chioșcul va avea aproximativ un metru înălțime, vreo 20 de butoane corespunzătoare fiecărei categorii de pensii și o imprimantă laser, „mașinăria” valorând între 2.500 – 3.000 de euro. „Prin folosirea acestui info – chioșc vrem să ajungem la acel nivel de management european, prin care să arătăm, în primul rând ca oraș, după care ca instituție, că vrem să înaintăm din acest punct de vedere. În orice caz, aparatul este ușor de folosit și este o chestie de utilitate, de imagine a instituției și o conexiune cu țările occidentale”, ne-a declarat Robert Marian, care a specificat că instituția pe care o conduce nu suportă nici o cheltuială, „info – chioșcul fiind implementat în proiectul „Campania regională de informare ”. Trebuie de precizat că respectiva campanie este coordonată de Societatea Doamnelor Bucovinene, care a încheiat contract cu CJP Suceava în data de 23 martie, a. c., în vederea creșterii interesului populației de vârsta a treia privind gradul de informare, comunicare și participare asupra valorilor europene.





