De-a râsu’ plânsu’

Și-a reziliat contractul cu RCS&RDS, dar i-au venit acasă facturi de plată



Reprezentanții SC RCS&RDS SA și-au dat în petec față de un abonat care își reziliase contractul cu firma respectivă, continuând să-i trimită facturi. Tărășenia nu s-a terminat aici, iar cei de la RCS&RDS au considerat că este cazul să-i trimită „rău-platnicului” și o notificare. Potrivit hârtiei trimise pe 25 octombrie 2011, suceveanul era somat să plătească, „de urgență, suma de 211,76 lei, în termen de 10 zile de la primirea prezentei, sumă ce reprezintă debitul facturat până la momentul trimiterii notificării și anume contravaloarea serviciilor de internet/telefonie/catv/digi”.
Și pentru a fi și mai credibili că nu este de glumă cu neplata restanțelor, reprezentanții RCS&RDS au anunțat că pot folosi „toate mijloacele legale -executare silită, poprire asupra veniturilor dumneavoastră salariale, sechestru asigurator asupra tuturor bunurilor dumneavoastră mobile și imobile”.
De cealaltă parte, suceveanul s-a arătat consternat de toate amenințările pe care le-a primit, mai ales că relațiile contractuale între el și firma amintită încetaseră încă din luna august a anului trecut.
Fostul client al RCS&RDS a explicat: „Am fost nemulțumit de anumite servicii prestate de ei și am cerut rezilierea contractului. Am depus și o cerere în acest sens, pe 1 iulie 2011, la care nu am primit nici un răspuns. Spre surprinderea mea, câteva luni mai târziu m-am trezit cu o factură de plată. Firește că nu am achitat un serviciu de care nu am beneficiat. Cireașa pe tort a fost la sfârșitul lunii octombrie, când am primit această notificare”.
Și pentru că se știa „curat”, suceveanul a depus și o plângere la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Suceava. Răspunsul i-a venit acum câteva zile și nu face decât să confirme că a avut dreptate: „În urma verificărilor efectuate s-a constatat că cererea dumneavoastră de reziliere a fost înregistrată de către SC RCS&RDS SA în data de 01.07.2011. Conform clauzelor contractuale, operarea cererii de reziliere se face începând cu data de întâi a lunii următoare, astfel contractul dumneavoastră trebuia să înceteze la data de 01.08.2011”.
Pentru că nu i-a reziliat suceveanului contractul, firma de internet, telefonie și cablu a fost amendată și s-a dispus recalcularea sumei facturate în mod eronat.



Recomandări

Soprana Irina Baianț, la Simfonii de Toamnă: „A fost grandios! Zece mii de oameni prezenți, care au stat în ploaie și s-au bucurat de muzică”

Soprana Irina Baianț, la Simfonii de Toamnă: „A fost grandios! Zece mii de oameni prezenți, care au stat în ploaie și s-au bucurat de muzică”
Soprana Irina Baianț, la Simfonii de Toamnă: „A fost grandios! Zece mii de oameni prezenți, care au stat în ploaie și s-au bucurat de muzică”

Instituțiile publice și firmele au solicitat, din ianuarie 2025, decontarea a peste 7 milioane de euro pentru concediile medicale ale angajaților

Instituțiile publice și firmele au solicitat, din ianuarie 2025, decontarea a peste 7 milioane de euro pentru concediile medicale ale angajaților
Instituțiile publice și firmele au solicitat, din ianuarie 2025, decontarea a peste 7 milioane de euro pentru concediile medicale ale angajaților