Administrație

Serviciul de Pașapoarte Suceava revine la programul normal de funcționare începând cu 1 septembrie



Prefectul Florin Sinescu a anunțat că începând cu data de 1 septembrie 2014 programul de lucru cu publicul la ghișeul Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple Suceava va reveni la normal. Florin Sinescu a spus că de pe 1 septembrie a.c., această instituție va funcționa între orele 8:30 și 16:30 în zilele de luni, marți, joi și vineri, iar miercuri între orele 8:30 și 18:30. De asemenea, la punctul mobil din Rădăuți programul va reveni în ziua de marți la intervalul orar 9:00 -15:00.
„Începând de luni, 1 septembrie, programul la ghișeul Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple Suceava va reveni la normal. Am dorit să venim în sprijinul cetățenilor cu prelungirea programului de lucru în luna august, pentru a evita aglomerația și pentru a asigura servicii civilizate și soluționarea cu operativitate a cererilor. Toate cererile adresate de cetățeni au fost soluționate cu încadrarea în prevederile legale privind libera circulație a persoanelor”, a declarat Florin Sinescu.
El a amintit că în perioada 4 – 28 august 2014 programul Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple Suceava a fost prelungit datorită solicitărilor numeroase de eliberare a documentelor în această perioadă.
Sinescu a arătat că în această perioadă, la ghișeul Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple au fost eliberate 4.329 de pașapoarte, din care 2.057 de pașapoarte simple temporare și 2.272 de pașapoarte simple electronice.
Prefectul a mai precizat că în luna august, valorile maxime ale numărului de cereri, preluate zilnic la ghișeul serviciului, s-au încadrat între 287 și 359. Tot în această perioadă au fost eliberate și 167 adeverințe privind limitarea exercitării dreptului la libera circulație.
În același timp, prin punctul de lucru mobil Rădăuți, în perioada 4 – 28 august au fost preluate 233 de cereri de eliberare a pașapoartelor simple electronice și au fost eliberate 302 pașapoarte electronice.
Florin Sinescu a mai precizat că pentru restabilirea domiciliului în România au fost verificate și soluționate 80 de cereri.
Nu în ultimul rând, prefectul a spus că de la începutul acestui an, la ghișeul Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple au fost emise 20.011 pașapoarte, din care 8.745 de pașapoarte simple temporare și 11.266 de pașapoarte simple electronice.



Recomandări

Primele condamnări definitive într-un dosar care îl privește pe un fost șef de la Serviciul Permise și Înmatriculări

Primele condamnări definitive într-un dosar care îl privește pe un fost șef de la Serviciul Permise și Înmatriculări
Primele condamnări definitive într-un dosar care îl privește pe un fost șef de la Serviciul Permise și Înmatriculări

Ministrul Mediului anunță că programul „Rabla” revine cel târziu la 1 septembrie, cu vouchere mai mici pentru mașinile electrice

Programul „Rabla” revine cel târziu la 1 septembrie, cu vouchere mai mici pentru mașinile electrice
Programul „Rabla” revine cel târziu la 1 septembrie, cu vouchere mai mici pentru mașinile electrice