Serialul „Pariu cu viața” se va difuza anul acesta în Mexic și Venezuela



Serialul „Pariu cu viața” înregistrează un adevărat succes și la nivel internațional, urmând să se difuzeze din acest an în Venezuela la Televen și în Mexic la Televisa Tiin, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
„Pariu cu viața” înregistrează un adevărat succes și la nivel internațional. Serialul fenomen, care revine cu sezonul al patrulea la Pro TV din 13 martie în fiecare miercuri de la 21.30, se va difuza anul acesta în Venezuela la Televen și în Mexic la Televisa Tiin.
„Cele mai mari satisfacții legate de proiectul «Pariu cu viața» le-am avut în cadrul celor două târguri de televiziune de la Cannes. Am primit multe laude și aprecieri de la oameni din industria noastră pe care îi respect. Colegelor noastre de la MediaPro Distribution, care vând internațional produsele CME au încheiat contracte care ar onora orice producător european. De Italia, unde se difuzează deja sezonul 2 am mai vorbit. Acum însă începe sezonul 1 în două țări din America Latină și sunt foarte mândră de asta. Este foarte important pentru toată echipa de producție și de creație, dar în mod special pentru tinerii noștri actori. Nu vă închipuiți ce mândri și fericiți sunt că după ce au contribuit la cel mai mare fenomen național în rândul copiilor, adolescenților și tinerilor români, după ce au nenumărați fani din Europa, încet, dar sigur vor ieși în lumea mare. Două premiere: în Mexic la Telvisa Tiin și în Venezuela la Televen. Nu e puțin lucru. Abia așteptăm să vedem rezultatele. Și pe lângă toate astea am aflat acum câteva zile că piesa originală «Dance Dance Dance» este pe locul 10 în topul radioului Memara FM din Bali, Indonezia”, a declarat Ruxandra Ion, producător general.
„«Pariu cu viața» s-a vândut în toate țările Americii Latine și Spanish USA dintre care două țări, Venezuela și Mexic încep difuzarea anul acesta. Campaniile de promovare în aceste țări au început deja, actorii principali, Criss, Vlad, Alina, Dorian fiind solicitați să înregistreze testimoniale personalizate în limba spaniolă pentru respectivele canale de televiziune. De asemenea, programul va continua să fie difuzat în Italia, canalul de televiziune Babel manifestându-și interesul de a achiziționa și ultimele două sezoane ale serialului datorită succesului înregistrat de către primele două părți. Veștile bune nu se opresc aici. Primele două episoade ale serialului sunt în curs de dublare în limba franceză în vederea vânzării programului către canale de televiziune din Franța și Vestul Africii, același lucru fiind valabil și pentru varianta în limba germană pentru care există discuții avansate cu partenerul nostru din teritoriu. La începutul lunii martie 2013, MediaPro Distribution va participa la Târgul de Televiziune DISCOP West Asia ce va avea loc la Istanbul, Turcia, unde avem încredere că se vor finaliza negocierile și pentru anumite teritorii din Asia”, spune Claudia Stavrositu, director vânzări internaționale MediaPro Distribution.