Nebunia din traficul auto de pe străzile Sucevei este accentuată și de marcajele uitate la voia întâmplării sau care nu se regăsesc pe nicăieri. Lipsa de coordonare între firmele care efectuează lucrări prin oraș și reprezentanții autorităților locale este evidentă, și totul pe pielea șoferilor.
Strada Mărășești, de exemplu, a fost redată circulației rutiere de aproximativ două săptămâni. Nu același lucru rezultă și din semnalizările rutiere existente la intersecția de pe Mărășești și în Areni. În aceste puncte, marcajele rutiere arată că se lucrează și strada este blocată. Prin urmare, orice șofer care respectă indicatorul va urma un alt drum pentru a ajunge la destinație.
Contactat telefonic pentru a explica această anomalie, comisarul șef Laurențiu Hermeniuc, șeful Biroului Poliției Rutiere Suceava, a declarat că marcajele rutiere se amplasează și se ridică de constructor, în înțelegere cu reprezentanții Primăriei Suceava.
„Este obligația lor de a face acest lucru, nu a Poliției Rutiere. Eu pot doar să le semnalez ce se petrece și ei să ia măsurile care se impun. Chiar acum voi suna pentru ca acele marcaje să fie ridicate, pentru a nu mai perturba traficul auto prin municipiu”, a declarat comisarul șef Laurențiu Hermeniuc.
Sensurile unice din Zamca
Nici în alte zone ale orașului semnalizările rutiere nu au darul de a veni în ajutorul șoferilor. Pe Zamca există trei străzi paralele, Vișinilor, Ion Neculce și Grigore Ureche, toate cu sens unic. Pe două dintre acestea, Vișinilor și Grigore Ureche, se poate circula dinspre Zamca spre blocul „Bebelușul”, iar pe Ion Neculce în direcție opusă. Numai că, de câteva săptămâni, pe singura stradă care duce spre Zamca, Ion Neculce, se lucrează, iar artera a fost închisă parțial. Nimănui nu i-a trecut prin cap că circulația rutieră ar putea fi dată peste cap, iar accesul ar trebui regândit, așa încât vechile indicatoare rutiere au rămas pe poziție.
Acestea sunt doar câteva exemple legate de modul heirupist în care se lucrează în oraș. Și totul pe banii și nervii noștri.