– Aproape 6.000 de clienți au făcut cumpărături la noul hypermarket din Suceava, mulți venind din alte județe ale Moldovei
Inaugurarea unui nou hypermarket nu i-a lăsat indiferenți pe suceveni, care s-au îngrămădit din prima zi să profite de toate promoțiile oferite.
Deși în jurul orei 6.00 dimineața, când a fost deschis magazinul, nu s-a îngrămădit nimeni, abia fiind câțiva clienți, nebunia cumpărăturilor i-a cuprins pe suceveni în jurul orei 8 dimineața, când, din cauza numărului mare de mașini și a reglajelor nu prea inspirate la timpii semaforului, pe drumul european E85, în dreptul Selgros, s-au creat ambuteiaje rutiere.
Aglomerația a persistat pe parcursul întregii zile, până la închiderea programului.
Conform directorului magazinului Selgros Suceava, Florin Blogu, numai în prima zi peste 6.000 de clienți au achiziționat diverse produse din promoțiile oferite, încasările fiind destul de consistente.
“Este posibil ca numărul clienților să fie de fapt mai mare, pentru că au fost dese cazuri în care două-trei persoane au cumpărat produse pe aceeași factură. Cel mai mult contează faptul că vânzările au mers foarte bine, ceea ce înseamnă că promoțiile noastre au atras multă lume. Singurul lucru pe care îl regretăm este faptul că s-au creat ambuteiaje rutiere, care, din fericire, au fost rezolvate cu sprijinul Poliției Rutiere. Sperăm ca în câteva zile să nu ne mai confruntăm cu acest aspect”, a declarat Florin Blogu.
De altfel, conducerea Selgros a recunoscut chiar din prima zi că mult mai indicat ar fi fost un sens giratoriu, în loc de un semafor, dar cum asta a fost soluția ce li s-a indicat de către municipalitate, vor merge în continuare pe aceasta, până la proba contrarie, caz în care vor lua în considerare realizarea altor amenajări rutiere.
Promoțiile și tombola de 2,45 miliarde de lei vechi puse “la bătaie” de Selgros cu ocazia inaugurării magazinului i-au atras nu doar pe suceveni, o bună parte din cumpărători venind și din alte județe ale Moldovei, precum Botoșani și Bacău.






