Seat începe să pună un accent mai mare pe propulsoarele economice. Forțat și de normele de poluare dar pe de altă parte încurajat de bonusul ecologic acordat la cumpărarea unui astfel de automobil, fabricantul spaniol oferă în Europa un al patrulea motor cu consum redus. Unitatea pe benzină de 1,2 litri, cu injecție multipunct, este prezentă pe Ibiza SC (SportCoupe), versiunea hatchback în trei uși oferită de Seat în clasa mică.
Motorul, ce îndeplinește normele Euro 5, dezvoltă doar 60 de cai putere și este cuplat la o transmisie manuală cu cinci trepte.
Cuplul maxim generat de motor se ridică la 108 Nm, livrați la 3.000 de rotații. Configurația motorului, cu cei trei cilindri și 12 valve, nu permite performanțe dinamice strălucite, punctul forte fiind consumul redus de carburant.
Seat Ibiza SC se mulțumește cu 5,5 litri la 100 de kilometri și emite o cantitate de dioxid de carbon de 128 g/km. Rezultatele plasează unitatea de 1,2 litri și 60 de cai putere pe primul loc în gama unităților pe benzină (70, 85, 105 cai putere).
Raportat la cele trei propulsoare diesel (80, 90 și 105 cai putere) cu care poate fi echipată Ibiza SC, noul motor se poziționează sub acestea la capitolul eficiență.
Ca dotări standard, modelul primește echipamente patru airbaguri – toate pentru pasagerii din față, scaun auto cu sistem ISOFIX și indicator pentru presiunea din pneuri. Linia de echipare mai include geamuri electrice, jante din oțel de 14 inch, și anvelope cu dimensiunile 175/70 R 14.
Pe lista de opționale apar aerul condiționat, un set de finisaje metalice vopsite și un sistem audio cu CD Player și patru difuzoare.