Se cumințesc nemțoaicele



Româncele plecate la prostituție în Germania au o influență pozitivă asupra colegelor autohtone de breaslă. După ce le-au trimis în șomaj pe fetițele din Italia, Spania și Franța, iată că fetele din România se orientează acum spre piețele mai nordice. Germania este pe lista prostituatelor românce, iar prezența lor acolo și câștigarea unei cote serioase de piață se observă prin recul. Prin recul asupra industriei locale a sexului plătit.
Adică prin efectele pe care le are asupra lucrătoarelor locale întrarea pe piața prostituției a unor fete capabile și sârguincioase precum moldovencele, oltencele sau ardelencele (și aici îmi exprim o notă de tristețe pentru lipsa de abnegație a fetițelor din Dobrogea, care trag în jos media pe țară – pe România – a dinamicii activităților comerciale “cu ridicata” la băieți) puse pe treabă mai multă, mai bună, mai ieftină.
Nemțoaicele suferă acum. Prețurile de dumping practicate de concurență scad radical veniturile acestui sector economic privat, chiar foarte privat. Multe “Brigitte” au ajuns acum în stradă. Adică, erau oricum în stradă, dar la lucru. Acum au ajuns în stradă, dar fără a mai face trotuarul.
Competiția în prostituție este crâncena, iar ziua în care cineva putea face un venit decent din prostituție s-a dus de mult, mai ales după ce femeile ating vârsta de 30 de ani. Ajungând la părerea asta, doamna Gisela Zohren din regiunea Westphalia-Rinul de Nord a inițiat, cu sprijinul bisericii, un proiect interesant: să facă din prostituate surori medicale, asistente sociale sau chiar agenți de vânzare prin telefon (tele-marketers, cum zice englezul). Proiectul a atras atenția agenției Reuters, care semnalează că 30 de prostituate germance s-au înscris deja și mai multe se află pe o listă de așteptare.
Doamna Zohren, devenită acum din matroană mama rănitelor, spune ca indemnizația prostituatelor a ajuns atât de scăzută, încât nu se mai poate trăi din ea, iar fetele sunt numai bune pentru a intra în programe de reconversie socială. După ani de prostituție, profesionistele trotuarelor chiar au ajuns să știe foarte bine cum să asculte clientul. Cum să aibă grijă de oameni. Și, după cum susține șefa de proiect, sunt chiar excelente în vânzarea la telefon.
Bucuria este și de astă dată a “clienților”. Ce frumos vor ști “fetițele” devenite surori să asculte nevoile, grijile, necazurile bărbaților retrași în azilele de bătrâni! Câtă compasiune vor arăta curvele recalificate pacienților aflați, iată – ironia sorții – tot la pat! Și ce voci convingătoare vor asculta nemții la telefon, momindu-i nu să-și ofere plăceri intime, ci să-și golească cardurile achiziționând câte-n-lună-și-n-stele de la tele-shopping.
Germania răsufla ușurata: se cumințesc fetițele!
de Daniel Apostol, Chief Editor Realitatea Media Grup