Un sucevean al cărui autoturism a fost tamponat acum câteva luni duce un adevărat război cu firma de asigurări care ar trebui să-l despăgubească. Proprietar al unui Mercedes Benz E270, Gabriel Mândrescu i-a reclamat pe cei de la Carpatica Asigurări Suceava chiar și la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor și solicită inclusiv plata unor despăgubiri morale de 5.000 de euro, în afara achitării costurilor pentru reparațiile mașinii.
Incidentul care a stârnit scandalul între Gabriel Mândrescu și conducerea Carpatica Asigurări Suceava s-a petrecut în urmă cu câteva săptămâni. Pe 12 februarie, autoturismul marca Mercedes Benz E270 a fost lovit de o altă mașină. Fiind vorba de o tamponare fără victime, cei doi s-au prezentat la sediul Carpatica Asigurări Suceava pentru a finaliza actele care se întocmesc în asemenea situații.
„Mi-au trimis dosarul la Sibiu și mi-au spus să aștept răspunsul, să vedem dacă se aprobă. Răspunsul a fost că totul e în regulă, numai că directoarea de la Suceava a avut altă opinie. A încercat să mă determine să accept ca reparațiile să le efectueze la un service de cartier, fapt pe care nu l-am acceptat. Am cerut expres ca mașina să fie reparată la reprezentanța Mercedes pentru a nu pierde garanția”, a explicat Gabriel Mândrescu.
Bărbatul spune că între timp a fost nevoit să plece din țară pentru a nu-și pierde locul de muncă din Anglia, iar mașina a rămas parcată în curtea rudelor de la Suceava.
Mândrescu mai reclamă că i s-ar fi impus și un anumit plafon al reparațiilor, care este cu 1.100 de lei mai mic față de estimările de cost care i s-au calculat la reprezentanța Mercedes.
„E o bătaie de joc cu această firmă și această directoare de la Carpatica Asigurări Suceava. Nu se poate să-i trateze pe clienți în acest hal și, din câte știu, nu sunt singurul cu astfel de probleme”, a încheiat Gabriel Mândrescu.
Directoare Carpatica Asigurări: „Dumnealui cere imposibilul”
Directoarea Carpatica Asigurări Suceava, Aurica Marieta Rezuș, spune că singurul vinovat este chiar Gabriel Mândrescu. „Pe 26 februarie i-am trimis o adresă și l-am invitat la sediul nostru pentru a semna procesul verbal de constatare, în baza căruia urma să se prezinte la ce service dorește dumnealui pentru a-și repara mașina, pentru ca ulterior noi să decontăm cheltuielile. Domnul respectiv nu a venit și nici nu a trimis vreun împuternicit pentru a rezolva legal totul. El este plecat în Anglia și vrea să-și rezolve problemele prin e-mail, ori așa ceva nu se poate”, a declarat Aurica Marieta Rezuș.
Referitor la plângerea depusă de proprietarul Mercedes-ului la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor, directoarea de la Carpatica Asigurări Suceava a precizat că nu-și face nici un fel de griji. „În această plângere mi-a cerut personal daune morale de 5.000 de euro. Dar ce, suntem în țara lui Papură Vodă? Dumnealui cere imposibilul”, a concluzionat directoarea Rezuș.