Polițiștii de la Secția Burdujeni au fost solicitați să intervină, luni, printr-un apel la 112, de către un taximetrist din Suceava, care a anunțat că o clientă refuză să achite cursa.
Taximetristul plecase de la aeroportul din Salcea, iar când a sunat la 112 se afla la intrarea în Burdujeni, aproape de zona OMV.
La fața locului, polițiștii i-au găsit pe taximetrist și pe clientă.
Din cercetări a rezultat că femeia a solicitat transportul din parcarea Aeroportului ”Ștefan cel Mare” până în zona Orizont.
Pe parcursul călătoriei, femeia i-a solicitat șoferului să îi comunice costul transportului, bărbatul spunându-i că va fi aproximativ 50 lei, dar oricum va primi bonul fiscal la sfârșitul cursei.
Femeia s-a declarat nemulțumită de costul transportului și nu a mai dorit să continue deplasarea, solicitându-i șoferului să oprească imediat pentru a coborî.
Șoferul de taxi a scos bonul fiscal de 43 de lei, însă femeia a refuzat să plătească, susținând că a fost înșelată.
Acesta a fost momentul în care taximetristul, justificat, a sunat la 112.
În prezența polițiștilor, femeia a dorit să achite suma de 43 de lei, dar taximetristul a declarat că se constituie parte civilă și vrea să depună plângere penală.
Conform procedurilor, polițiștii au deschis un dosar penal privind infracțiunea de abuz de încredere.
Taximetristul în cauză a contactat redacția Monitorului de Suceava și a precizat că nu a dorit să mai primească cei 43 de lei pentru a-i da o lecție femeii, știind că are dreptatea de partea sa, în sensul că a pornit aparatul de taxat de la începutul cursei și a emis bonul fiscal, la oprire.
Pe traseu, femeia i-a spus că la alte curse a achitat doar 25 de lei, însă șoferul de taxi i-a pus că pe aparat cursa de la aeroport și până la Orizont va fi undeva între 40 și 50 de lei.
Apel la 112
Scandal cu Poliția, de la costul cursei, între un taximetrist și o clientă luată de la Aeroport
