Șapte școli sucevene cu titlul „Școală eTwinning 2025”



Șapte școli sucevene cu titlul „Școală eTwinning 2025”
Șapte școli sucevene cu titlul „Școală eTwinning 2025”

Șapte școli din județul Suceava au fost premiate în cadrul competiției europene de acordare a titlului de „Școală eTwinning 2025”.

Este vorba despre:

  • Centrul Școlar de Educație Incluzivă „Sf. Andrei” Gura Humorului
  • Centrul Şcolar de Educație Incluzivă Suceava
  • Colegiul „Alexandru cel Bun” Gura Humorului
  • Colegiul de Artă „Ciprian Porumbescu” Suceava
  • Colegiul Tehnic „Laţcu Vodă” Siret
  • Liceul Tehnologic „Iorgu Vârnav Liteanu” Liteni
  • Școala Gimnazială Dorna Arini.

Certificatul de Școală eTwinning reprezintă o recunoaștere și o apreciere a implicării, angajamentului și devotamentului întregii școli, la nivelul cărora colaborează echipe de elevi, profesori și directori pentru activitățile eTwinning, având o valabilitate de 2 ani.

Proiectele eTwinning sunt coordonate de inspectorul școlar pentru proiecte educaționale, prof. Lidia Acostoaie, care, în acest context a spus: „pentru a obține acest titlu, accentul se pune pe colaborarea dintre profesori, elevi, părinți și munca în echipă, capacitatea elevilor de a acționa promovând incluziunea și inovarea în educație”.

  • Ce înseamnă programul eTwinning

Programul eTwinning se adresează tuturor școlilor din învățământul preuniversitar, tuturor profesorilor, indiferent de disciplina predată, directorilor de unități școlare și inspectorilor școlari.

eTwinning este un proiect cofinanțat de Comisia Europeană care facilitează cadrelor didactice crearea de proiecte de colaborare interșcolară pentru elevi, utilizând platforma europeană European School Education Platform.

Prin intermediul platformei, eTwinnerii au acces la o rețea europeană și oportunități pentru dezvoltare profesională, prin colaborarea în proiecte internaționale și prin participarea la seminarii internaționale de formare/ schimburi de experiență. Elevii și cadrele didactice au acces la un cadru activ de învățare, la instrumente pedagogice care integrează noile tehnologii în procesul didactic.

Potrivit Inspectoratului Școlar Județean Suceava, „școlile eTwinning joacă rol de ambasador printre celelalte școli din regiune, promovând în mod activ eTwinning și diseminându-și realizările prin zile ale porților deschise, sesiuni de informare și activități de mentorat, sunt modele: inspiră celelalte școli și le îndrumă eforturile de a atinge același nivel”.



Recomandări

Elevi și cadre didactice de la Școala Gimnazială Cacica, în Polonia, în cadrul proiectului „Prietenie fără frontiere”

Elevi și cadre didactice de la Școala Gimnazială Cacica, în Polonia, în cadrul proiectului „Prietenie fără frontiere”
Elevi și cadre didactice de la Școala Gimnazială Cacica, în Polonia, în cadrul proiectului „Prietenie fără frontiere”

Comunicat de presă finalizare proiect „MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII ŞCOLARE ÎN COMUNA ADÂNCATA, JUDEŢUL SUCEAVA”, Cod SMIS: 123377

Comunicat de presă finalizare proiect  „MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII ŞCOLARE ÎN COMUNA ADÂNCATA, JUDEŢUL SUCEAVA”, Cod SMIS: 123377
Comunicat de presă finalizare proiect „MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII ŞCOLARE ÎN COMUNA ADÂNCATA, JUDEŢUL SUCEAVA”, Cod SMIS: 123377

Comunicat de presă finalizare proiect „MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII ŞCOLARE ÎN COMUNA ADÂNCATA, JUDEŢUL SUCEAVA”, Cod SMIS: 123377

Comunicat de presă finalizare proiect  „MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII ŞCOLARE ÎN COMUNA ADÂNCATA, JUDEŢUL SUCEAVA”, Cod SMIS: 123377
Comunicat de presă finalizare proiect „MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII ŞCOLARE ÎN COMUNA ADÂNCATA, JUDEŢUL SUCEAVA”, Cod SMIS: 123377

Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: Considerente teoretice și empirice privind procesul de convergență și evoluția cursului real de schimb din perspectiva efectului Balassa-Samuelson

Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: Considerente teoretice și empirice privind procesul de convergență și evoluția cursului real de schimb din perspectiva efectului Balassa-Samuelson
Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: Considerente teoretice și empirice privind procesul de convergență și evoluția cursului real de schimb din perspectiva efectului Balassa-Samuelson

La Fălticeni, „O lume mai curată, o lume mai bună” – o lecție de ecologie, solidaritate și speranță

La Fălticeni, „O lume mai curată, o lume mai bună” – o lecție de ecologie, solidaritate și speranță
La Fălticeni, „O lume mai curată, o lume mai bună” – o lecție de ecologie, solidaritate și speranță

„Dansând prin timp”, o incursiune în istorie și cultura media, la Liceul Tehnologic din Vicovu de Sus

„Dansând prin timp”, o incursiune în istorie și cultura media, la Liceul Tehnologic din Vicovu de Sus
„Dansând prin timp”, o incursiune în istorie și cultura media, la Liceul Tehnologic din Vicovu de Sus