Săptămânalul de Rădăuți, la opt ani de la apariție, se prezintă în fața cititorilor ca o publicație care și-a câștigat deja un loc pe piața media din județ. Construit pentru a satisface nevoile de comunicare ale unui grup de jurnaliști din municipiu, Săptămânalul de Rădăuți a devenit o sursă credibilă de informații pentru cititori și, nu în ultimul rând, un suport eficient de publicitate.
Ideea înființării unei publicații care să se adreseze în primul rând populației municipiului Rădăuți a apărut în anul 2004, după ce dispăruse de pe piață un alt ziar local. Directorul ziarului, Florin Cotos, a declarat: „Atunci constatam că ziarele cu distribuție județeană nu reușeau să relateze chiar toate evenimentele din municipiu, evenimente pe care noi le consideram de interes pentru populație. De asemenea, se putea observa și un ușor dezechilibru pe piața de publicitate, presa scrisă lipsind din oferta de promovare a produselor și serviciilor din municipiu”.
Astfel, în martie 2005, a apărut pe piață numărul promoțional, iar de atunci, în fiecare vineri, cititorii au putut cumpăra un ziar sută la sută local, Săptămânalul de Rădăuți. Încă de la numărul promoțional, redactorii publicației au încercat să răspundă așteptărilor populației, propunând subiecte pe care le considerau de interes maxim. Au fost publicate știri despre aproape toate evenimentele importante care au avut loc în municipiu, iar câte două pagini au găzduit săptămânal opiniile corpului redacțional.
„Rețeta” s-a dovedit pe placul cititorilor, iar în noiembrie 2008 s-a reușit creșterea numărului paginilor de la opt la 16, iar distribuția a fost extinsă în întregul județ Suceava.
„Vom continua să avem o atitudine critică față de autorități, vom căuta subiecte care să provoace dezbatere publică, vom populariza evenimentele și neliniștile din municipiu”, a precizat Florin Cotos.