Inițiativă

Rozopol lansează concursul „O marcă pentru Bucovina”



Philip Rozopol: „Am creat o emblemă, un simbol care să întrupeze spiritul bucovinean”
Philip Rozopol: „Am creat o emblemă, un simbol care să întrupeze spiritul bucovinean”

Candidatul PNL Suceava pentru un mandat de deputat în colegiul Gura Humorului – Câmpulung Moldovenesc, Philip Rozopol, a anunțat, ieri, că lansează un concurs pentru stabilirea unei mărci pentru zona Bucovina. Liberalul sucevean a precizat că la acest concurs, intitulat „O marcă pentru Bucovina”, pot participa toți meșteșugarii bucovineni, fie că este vorba despre cei care prelucrează lemnul, fierul, încondeiază ouă, realizează cojoace sau produse alimentare tradiționale. Rozopol a arătat că ceea ce le lipsește bucovinenilor pentru ca produsele lor să se vândă la valoarea adevărată este o marcă, precum și valorificarea acestora la adevăratul lor potențial.
„M-am săturat să-i văd pe bucovineni cum dau afine italianului care vine și le cumpără de aici la un preț de nimic, pentru a le vinde triplu la el în țară. Așa ceva trebuie să înceteze. Vreau să-i instruiesc pe bucovineni pentru ca ei să fie principalii beneficiari ai propriei munci”, a declarat Philip Rozopol.
El consideră că ceea ce lipsește în momentul de față produselor din Bucovina este o emblemă sau un simbol prin care să iasă în evidență față de alte produse. Și pentru a-și susține afirmațiile, Rozopol a prezentat o acadea din ciocolată, produsă în Bucovina, pe care era gravat un semn de întrebare.
„Ce îi lipsește acestui produs bucovinean? Îi lipsește o emblemă, un simbol prin care să iasă în evidență față de alte produse”, a spus candidatul PNL.
Mai mult, el a dat un alt exemplu, prezentând două borcane cu dulceață de afine, unul produs în Bucovina, care are o valoare de piață de 6,6 lei, și unul cumpărat din Austria, la un preț de 6,99 de euro, adică aproximativ 26 de lei.
„Cu siguranță cel produs în Bucovina este mai bun decât celălalt. Iar exemplul dat arată importanța ambalajului oricărui produs și valoarea adăugată adusă de povestea mărcii produsului comercializat în Occident”, a declarat Rozopol.
„Bucovina se simte” Candidatul PNL Suceava pentru un mandat de deputat a precizat că spre deosebire de alți politicieni, el prezintă bucovinenilor o emblemă gata făcută, care ar putea fi folosită pentru promovarea produselor acestora.
„Azi am venit cu ceva concret, adică cu strategia mea pentru marca Bucovinei. Am creat o emblemă, un simbol care să întrupeze spiritul bucovinean. Turiștii care vin aici, oamenii care cumpără produse de la noi, trebuie să simtă Bucovina. Altfel spus, ’Bucovina se simte!’”, a spus liberalul sucevean.
Rozopol a spus că pentru promovarea acestui simbol va organiza o licitație-concurs la care sunt invitați să participe toți meșteșugarii bucovineni, care trebuie să aplice pe produsul meșteșugit cu care se vor prezenta la această licitație emblema “Bucovina se simte”.
El a anunțat că pe lângă premiul oferit de cumpărătorul produsului licitat, câștigătorii concursului vor avea toate drepturile asupra emblemei.




Recomandări

Mii de oameni s-au bucurat de preparatele tradiționale și de muzica populară autentică, la Târgul de toamnă „Produs în Bucovina”

Mii de oameni s-au bucurat de preparatele tradiționale și de muzica populară autentică, la Târgul de toamnă „Produs în Bucovina”
Mii de oameni s-au bucurat de preparatele tradiționale și de muzica populară autentică, la Târgul de toamnă „Produs în Bucovina”

CJ Suceava organizează la finalul acestei săptămâni o nouă ediție a Târgului de Toamnă „Produs în Bucovina”

CJ Suceava organizează la finalul acestei săptămâni o nouă ediție a Târgului de Toamnă „Produs în Bucovina”
CJ Suceava organizează la finalul acestei săptămâni o nouă ediție a Târgului de Toamnă „Produs în Bucovina”