Romtelecom își avertizează clienții să verifice atent facturile pe care le achită



Romtelecom își avertizează clienții să verifice atent facturile în condițiile în care câteva zeci de abonați au primit facturi al căror format este similar celui folosit de operator, deși acestea sunt trimise de Romtelemedia Carte de Telefoane SRL pentru furnizarea de publicitate prioritară.
„Concret, clienții Romtelecom reclamă că au fost induși în eroare de aceste facturi care copiază formatul facturilor Romtelecom, prin care li se solicită să plătească 527 lei pentru achiziționarea de publicitate prioritară publicată pe pagina de web www.cartedetelefoane.com, deși ei nu solicitaseră un astfel de serviciu”, se arată într-un comunicat al Romtelecom remis MEDIAFAX.
Operatorul își sfătuiește clienții să își citească cu atenție factura înainte de a o achita (în partea de sus a facturii este trecut Carte de telefoane, nu Romtelecom) și îi informează că nu are în derulare niciun program prin care oferă astfel de servicii publicitare, că nu administrează site-ul www.cartedetelefoane.com și nu are nicio legătură contractuală sau de altă natură cu Romtelemedia Carte de Telefoane SRL.
„Pentru verificarea facturii Romtelecom și a sumei de plată clienții pot apela gratuit din rețeaua Romtelecom numărul 1930 (combinația de taste 1-1 pentru clienți persoane juridice) sau pot verifica electronic și gratuit folosind aplicația MyAccount”, se mai spune în comunicat.
De asemenea, societatea consideră că aceste facturi care folosesc formatul facturii sale creează confuzie în rândurile clienților săi, chiar dacă menționează cu litere mici că nu este afiliată cu Romtelecom.
„Compania își rezervă dreptul de a acționa pe căile legale în această situație”, se precizează în comunicat.
Romtelecom este cel mai mare operator local de telefonie fixă, cu peste 2,5 milioane de linii în administrare.