Google - Zeitgeist:

Românii sunt interesați de cure de slăbire, meditație și sudură



Românii sunt interesați de cure de slăbire, de modalități de a medita și de sudură, potrivit Zeitgeist 2013, o serie de topuri realizată de motorul de căutare pe internet, se arată într-un comunicat remis MEDIAFAX.
Google a făcut public, marți, tradiționalul Zeitgeist („spiritul vremurilor”), care arată tendințe bazate pe căutări efectuate în România în anul 2013. Clasamentul Zeitgeist 2013 oferă o perspectivă asupra evenimentelor majore ale anului și a noilor trenduri despre care românii au căutat informații.
Astfel, topul 10 al celor mai populare căutări „Cum se…” pe motorul de căutare Google în 2013 este condus de întrebarea „Cum să slăbesc?”. Topul este continuat de: „Cum să pozezi”, „Cum să coși”, „Cum să meditezi”, „Cum se zugrăvește”, „Cum să construiești”, „Cum să economisești”, „Cum să pictezi”, „Cum să tunzi” și „Cum se sudează”.
Pe de altă parte, clasamentul celor mai populare căutări de tipul „Ce este…” pe Google în acest an este condus de „ce este fainoșag”. Acest top este continuat de: „ce este aflatoxina”, „ce este hemofilia”, „ce este quinoa”, „ce este mcv”, „ce este schengen”, „ce este halloween”, „ce este gazpacho”, „ce este ramadanul” și „ce este nfc”.
Fondată în 1998, de Larry Page și Sergey Brin, Google este astăzi o companie prezentă pe toate marile piețe globale. Google are sediul central în Silicon Valley și birouri în America de Nord și de Sud, Europa și Asia.
Google, proprietarul celui mai popular motor de căutare pe internet, a deschis, pe 1 noiembrie 2010, un birou în București, echipa din România fiind coordonată de Dan Bulucea.



Recomandări

Leonardo Badea (BNR): Premise pentru creșterea investițiilor străine directe în Europa Centrală și de Est. Cazul României

Leonardo Badea (BNR): Premise pentru creșterea investițiilor străine directe în Europa Centrală și de Est. Cazul României
Leonardo Badea (BNR): Premise pentru creșterea investițiilor străine directe în Europa Centrală și de Est. Cazul României

USV urcă în clasamentul universităților din Europa Centrală și de Est, privind rezultatele instituției și impactul lor în online

USV urcă în clasamentul universităților din Europa Centrală și de Est, privind rezultatele instituției și impactul lor în online
USV urcă în clasamentul universităților din Europa Centrală și de Est, privind rezultatele instituției și impactul lor în online

USV urcă 26 de poziții în clasamentul universităților din Europa Centrală și de Est, realizat de Cybermetrics

USV urcă 26 de poziții în clasamentul universităților din Europa Centrală și de Est, realizat de Cybermetrics
USV urcă 26 de poziții în clasamentul universităților din Europa Centrală și de Est, realizat de Cybermetrics