Roberta Cava: „Comunicarea cu oamenii dificili”



Roberta Cava: „Comunicarea cu oamenii dificili”
Roberta Cava: „Comunicarea cu oamenii dificili”

Cum să ne purtăm cu clienții răuvoitori, șefii autoritari și colegii nesuferiți? Comunicarea cu oamenii dificili prezintă tehnici validate prin care să cooperăm mai bine cu colegii de muncă, în condiții de stres și nervozitate reduse și încredere și entuziasm crescute.
Sunt nervoși, mânioși, nerăbdători, impertinenți, insensibili sau prea sensibili, sunt oameni cu care ne e greu să comunicăm.
Comportamentul lor este supărător, comunicarea cu ei ne obosește. Ne sunt șefi sau subordonați, dar și prieteni sau rude. Nu-i putem ocoli și n-avem șanse să-i schimbăm. Care-i soluția?
Nu există oameni dificili, există numai oameni cu care trebuie să învățăm cum să ne purtăm
Roberta Cava ne propune să privim interacțiunea ca pe o stradă cu două sensuri. Să comunici eficient înseamnă să ai grijă ce vorbești.
De obicei, suntem tentați să reacționăm la fel, fie că avem de-a face cu oameni nervoși, mânioși sau impertinenți, fără să ne dăm seama că, procedând așa, ajungem să fim controlați de situația creată, și nu s-o controlăm noi pe ea.
În comunicare avem o regulă de bază: nu există oameni dificili, există numai oameni cu care trebuie să învățăm cum să ne purtăm.
Autoarea acestei cărți ne ajută să identificăm tipurile de persoane dificile, ne propune modalități de soluționare a conflictelor și ne arată cum să ne adaptăm stării de spirit a persoanelor din jur.
Iar în final vom ști să ne rezolvăm conflictele cu așa-zișii „oameni-problemă”.
Tehnici pentru cooperarea cu ceilalți, reducerea stresului și anxietății, creșterea încrederii și entuziasmului
Tehnicile prezentate de autoare, parafrazarea, feedbackul, ascultarea, vorbirea, comunicarea nonverbală, ne vor ajuta să ne îmbunătățim aptitudinile de interacțiune cu ceilalți, iar identificarea diverselor tipuri de comportamente dificile ne va ajuta să folosim aceste tehnici în mod oportun, astfel încât să fim feriți de neplăceri și să ne bucurăm de liniște în fiecare zi în relațiile noastre.
„Comunicarea cu oamenii dificili” este scrisă în beneficiul oricărei persoane care se confruntă cu astfel de situații.
Cartea oferă tehnici demonstrate pentru cooperarea cu ceilalți, reducerea stresului și a anxietății și creșterea încrederii și entuziasmului în toate relațiile profesionale. Veți experimenta un sentiment de împlinire când veți trata situațiile dificile cu bine.
Suntem evaluați și clasificați în funcție de ceea ce facem, cum arătăm, ce spunem și cum o spunem
Șeful, colegii și angajații vor avea încredere în dumneavoastră, vă vor admira și se vor gândi de două ori înainte să vă jignească, fiind mai deschiși în a vă satisface dorințele.
Dale Carnegie spunea că există patru căi prin care putem avea contact cu lumea. Suntem evaluați și clasificați în funcție de ceea ce facem, cum arătăm, ce anume spunem și cum o spunem.
Această carte a fost scrisă tocmai pentru a vă ajuta să parcurgeți aceste patru căi – un ghid esențial pentru cei care doresc să își atingă scopurile propuse și să aibă o viață fericită și echilibrată.
Sursa: www.cartespirituala.ro