Rihanna, noua imagine a brandului Armani



Cântăreața Rihanna a devenit noua imagine a brandului Armani și va apărea în campaniile care promovează articolele din colecțiile Emporio Armani Underwear și Armani Jeans.
Rihanna, care va apărea în reclamele pentru colecțiile toamnă/iarnă 2011-2012, ce au fost filmate la New York și vor fi lansate în septembrie, urmează astfel unor vedete de calibru, precum Victoria și David Beckham, Cristiano Ronaldo și Megan Fox, informează contactmusic.com.
La începutul acestui an, Rihanna a fost desemnată ambasadoare a mărcii Nivea.
Celebrul brand de produse cosmetice s-a asociat cu Rihanna pentru a-și sărbători centenarul și a lansat pe piață o fotografie în care artista, într-o ipostază seducătoare, părea goală.
Rihanna și-a lansat primul material discografic în 2005, iar primul ei single devenit No.1 a fost piesa „S.O.S.”. Au urmat alte trei piese care au ajuns pe prima poziție a clasamentelor muzicale: „Umbrella”, „Take a Bow” și „Disturbia”. Înainte de „Loud”, lansat anul trecut, cântăreața a lansat albumul „Rated R”, în noiembrie 2009. Albumele sale s-au vândut în peste 25 de milioane de copii pe plan mondial, iar cântăreața a fost recompensată cu nouă premii Grammy.