General Motors are nevoie de piața europeană ca de aer. Producătorul auto nr.1 mondial, încearcă prin diviziile sale cele mai prolifice Chevrolet și Opel să se impună și pe bătrânul continent, în timp ce în America este lider autoritar de peste 80 de ani. Dacă Opel este deja pe locul doi în Europa în ceea ce privește vânzările și suflă în ceafa celor de la Volkswagen, Chevrolet este în plină expansiune. Diversificarea gamei de produse este extrem de importantă pentru Chevy, în condițiile în care clientela gustă din plin noile tendințe gen crossover sau SUV-coupe. Acesta este și motivul pentru care Chevrolet Europa a adus la Geneva modelul HHR, care ne aduce aminte de un alt produs american desenat în stil retro, Chrysler PT Cruiser. Până în prezent reacțiile publicului au fost dintre cele mai diverse, însă concluziile se vor trage abia la finele acestui eveniment de la Geneva. În orice caz HHR este original, spațios, funcțional și plăcut, cel puțin asta susțin cei de la Chevrolet. Cu o lungime de 4.47 m și un volum de încărcare maxim de 1.787 litri, HHR poate juca și rolul de monovolum, segment auto foarte apreciat de europeni. Dispune de 5 locuri și spațiu suficient pentru fiecare pasager. Dotările de serie sunt un alt punct forte pentru HHR, care oferă standard oglinzi reglabile electric, cruise control, aer condiționat, închidere centralizată cu telecomandă, sistem audio modern cu posibilitatea de a fi conectat la iPod. Chevrolet HHR, model inspirat din celebrul Chevrolet Suburban fabricat în 1949, oferă doar două propulsoare pe benzină 2.2L de149 CP și 2.4L de 175 CP. De pe listă n-ar trebui să lipsească propulsoarele diesel, dar cu siguranță versiunea exportată în Europa va conține o astfel de echipare, dacă Chevrolet dorește într-adevăr să rupă gura târgului.
