Traficul rutier de pe Calea Unirii este din nou afectat de lucrări publice, care au impus blocarea unui sens de circulație pe pasarela CFR, dar și o serie de restricții în privința mașinilor care au voie să circule pe acolo.
Lucrările de reabilitare a pasajului CFR sunt o piedică pentru șoferii care vin sau merg către Burdujeni, aceștia fiind nevoiți să circule pe o singură bandă de sens.
Mai mult, pentru că se lucrează la structura de rezistență a podului, până la care se face decopertarea stratului de asfalt, pe pod au fost impuse și restricții de greutate. Astfel, mașinile al căror tonaj depășește 7,5 tone nu au voie să circule pe pasarelă, fiind nevoite să facă un ocol, pe strada Gheorghe Doja.
Excepție de la regulă fac autobuzele TPL, care pot circula și pe pasarelă, pentru că nu există altă modalitate de a deservi populația pe traseele existente.
Chiar de se circulă mai greu, blocaje de circulație nu au apărut în zona pasajului CFR, la orele de vârf, cozile de mașini fiind destul de mici comparativ cu cele care se creau din cauza lucrărilor de la podul de peste apa Sucevei.
Astfel, cea mai mare aglomerație s-a creat dimineață, în jurul orei 08.00, când oamenii mergeau la serviciu, coada de mașini întinzându-se până în zona IRIC. Totuși, zona aflată în lucru a fost depășită relativ rapid, încât întârzierea produsă nu a fost decât de câteva minute.
Primarul Sucevei, Ion Lungu, a precizat că lucrările de la pasarelă sunt aproximativ la fel cu cele efectuate la podul din zona Bazar, încât vor dura minim patru – cinci săptămâni.
De ieri
Restricții de circulație și de tonaj pe pasarela CFR de la Burdujeni
