Lucrări la pasarelă

Restricții de circulație pe calea ferată, în zona Gării Ițcani



Traficul feroviar din zona Gării Ițcani a fost restricționat ieri, parțial, timp de aproape 12 ore, pentru a putea fi efectuate o serie de lucrări de reabilitare a pasarelei CFR
Traficul feroviar din zona Gării Ițcani a fost restricționat ieri, parțial, timp de aproape 12 ore, pentru a putea fi efectuate o serie de lucrări de reabilitare a pasarelei CFR

Traficul feroviar din zona Gării Ițcani a fost restricționat ieri, parțial, timp de aproape 12 ore, pentru a putea fi efectuate o serie de lucrări de reabilitare a pasarelei CFR. Restricții totale de circulație pe liniile CFR de la Ițcani vor fi impuse și săptămâna viitoare, în două zile, luni și marți, pe durata a câte cinci ore, dar pe timp de noapte.
Pentru a se putea lucra la înălțime, la curățarea rosturilor și consolidarea infrastructurii de rezistență, cei de la Victor Construct au solicitat și au obținut, cu sprijinul Primăriei Suceava, aprobare de la Regionala CFR Iași pentru a întrerupe alimentarea cu energie electrică a liniilor de înaltă tensiune.
Întreruperea energiei electrice s-a făcut joi dimineață, în jurul orei 09.00, restricțiile de circulație pe calea ferată de la Ițcani fiind menținute până la ora 20.00.
La foc rapid, echipele de lucru ale firmei Victor Construct au amplasat utilajele de ridicare parțială a pasarelei, pe deschiderea numărul 8, ultima porțiune rămasă nereabilitată, din cauza condițiilor speciale în care trebuie făcute lucrările de acolo.
Până acum, la reabilitarea părții inferioare a pasarelei CFR, inclusiv a structurii de rezistență, s-a lucrat în paralel, de la ambele capete, până s-a ajuns la partea de mijloc, care trece peste cele două linii de cale ferată utilizate la transportul de călători și de marfă, cea de-a treia linie fiind pentru manevre.
Principalele lucrări efectuate la pasarelă, care se ridică pe porțiuni, cu ajutorul unor utilaje hidraulice capabile să ridice 2.000 de tone, sunt cele de sablare a betonului, cu nisip cuarțos, fiind îndepărtate astfel toate porțiunile măcinate de infiltrații de apă și rugina de pe structura de rezistență, după care se fac operațiuni de aplicare a unor mortare speciale, pentru ca la final să fie făcut finisajul cu o vopsea de calitate, care se utilizează și la nave.
Practic, cu reabilitarea acestei ultime porțiuni a pasarelei CFR, se apropie de finalizare una din cele mai complexe lucrări efectuate în municipiul Suceava în ultimii 25 de ani.
Primarul Ion Lungu a spus că are promisiunea fermă a constructorului că de la 1 Decembrie va putea fi redeschisă circulația pe pasarela CFR de la Ițcani, până atunci urmând să se finalizeze și asfaltarea străzii Traian Vuia.




Recomandări

Trenuri electrice aduse din Luxemburg pentru ruta Suceava – București. Operatorul estimează că le va pune în circulație din noiembrie

Trenuri electrice aduse din Luxemburg pentru ruta Suceava – București. Operatorul estimează că le va pune în circulație din noiembrie
Trenuri electrice aduse din Luxemburg pentru ruta Suceava – București. Operatorul estimează că le va pune în circulație din noiembrie

Contract semnat, inclusiv pentru execuția electrificării căii ferate de la Dărmănești și până la frontiera cu Ucraina

Perspective reale pentru electrificarea liniei care leagă România de Ucraina, prin județul nostru
Perspective reale pentru electrificarea liniei care leagă România de Ucraina, prin județul nostru

Restricții de circulație pe bulevardul principal, în intersecția Areni, unde se va lucra la patru metri adâncime

Restricții de circulație pe bulevardul principal, în intersecția Areni, unde se va lucra la patru metri adâncime
Restricții de circulație pe bulevardul principal, în intersecția Areni, unde se va lucra la patru metri adâncime

Cockteil… cu amor, umor și poezie. Istorii ițcănene (1)