Reprezentanții Dacia Renault l-au informat pe Băsescu despre lansarea unui nou model în 2013



Reprezentanții Dacia Renault l-au informat pe președintele Traian Băsescu, în întrevederea de miercuri de la Palatul Cotroceni, că în 2013 vor lansa un nou model Dacia și că strategia grupului este să continue investițiile pe termen lung în România.
„Reprezentanții Dacia – Renault l-au informat pe domnul președinte Traian Băsescu că strategia grupului în România este de a continua investițiile pe termen lung, că vor fi continuate proiectele de creștere a capacității de producție pentru motoare, cutii de viteze și turnătorie și că anul viitor va fi lansat un nou model Dacia”, informează un comunicat de presă al Președinției transmis MEDIAFAX.
De asemenea, reprezentanții Dacia – Renault au menționat faptul că grupul se află în România pentru a rămâne și că uzina din Tanger, în Maroc, a fost creată pentru a suplimenta producția unității de la Pitești și nu pentru a o înlocui.
La rândul său, președintele Băsescu a a afirmat că „autoritățile române vor continua să sprijine și să stimuleze sectorul industrial deoarece există convingerea că o Europă fără industrie nu poate fi o Europă prosperă”.
El a adresat mulțumiri pentru investițiile de 2 miliarde euro pe care grupul Renault le-a făcut în România și pentru cele 18.000 de locuri de muncă pe care compania le-a creat în țara noastră, dar și pentru faptul că a transformat Dacia într-o marcă de talie mondială.
Delegația grupului a fost condusă de Jean-Cristophe Kugler, președinte al Consiliului de Administrație Automobile Dacia și director coordonator al regiunii Euromed la Renault.
Președintele Băsescu a participat marți la evenimentul de lansare pe piața românească a noilor versiuni ale modelelor Dacia Logan, Sandero și Sandero Stepway.
El a spus că noile modele Dacia confirmă capacitatea României de a produce mașini la vârf de tehnologie industrială, el exprimându-și speranța că Dacia va deveni „mașina Africii” având în vedere prestigiul și aprecierea de care se bucură marca românească pe acest continent, precum și oportunitățile de vânzări pe care le oferă țările africane.