Renault Modus, practic dar în stil Grand



Renault Modus, practic dar în stil Grand
Renault Modus, practic dar în stil Grand

Renault speculase în urmă cu câțiva ani lipsa unui model de mici dimensiuni care să satisfacă dorințele familiilor de tineri cu venituri mai modeste. Găselnița avea să reprezinte o clasă nouă de automobile, mini-MPV, ce va schimba perspectivele asupra vehiculelor citadine. Așa s-a născut Modus, din dorința de a oferi o citadină ieftină de statura unui monovolum, numai că inovatorul model a fost primit cu răceală în Europa.
Renault nu renunță la ideile sale și vine în sprijinul lui Modus cu o versiune mai mare și mai tare, Grand Modus. Efectul noțiunii „Grand” se traduce prin confort, spațiu și libertate mai multă, dacă cineva a fost nemulțumit de ceea ce oferea Modus.
Monovolumul de 4.03 metri lungime (cu 16 cm mai mult față de Modus) este cosmetizat în stilul proaspetei Laguna, păstrând însă elementele esențiale de identitate a micului Modus. Se observă o mai bună finisare a exteriorului și un salt calitativ al materialelor din interior.
La partea de motorizare, Grand Modus nu aduce nimic nou, gama fiind formată din propulsoarele pe benzină de 65, 75, 85, 100 CP și diesel 85 și 105 cai putere. Renault anunță că Grand Modus va fi disponibil la concesionari din februarie, la un preț de bază de 13.000 de euro.


Renault Modus, practic dar în stil Grand
Renault Modus, practic dar în stil Grand
Renault Modus, practic dar în stil Grand
Renault Modus, practic dar în stil Grand
Renault Modus, practic dar în stil Grand
Renault Modus, practic dar în stil Grand
Renault Modus, practic dar în stil Grand
Renault Modus, practic dar în stil Grand
Renault Modus, practic dar în stil Grand
Renault Modus, practic dar în stil Grand
Renault Modus, practic dar în stil Grand
Renault Modus, practic dar în stil Grand
Renault Modus, practic dar în stil Grand
Renault Modus, practic dar în stil Grand
Renault Modus, practic dar în stil Grand
Renault Modus, practic dar în stil Grand