Geneva

Renault Megane Coupe Concept



Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008

Renault nu a venit cu mâna goală la Geneva. Patru debuturi oficiale au fost anunțate ca principalele puncte de atracție în cadrul manifestării din țara cantoanelor.
Koleos, Laguna GT, Clio GrandTour și Twingo RS erau modele așteptate cu interes, dar marea surpriză era un automobil nou-nouț care avea să fie în centrul atenției.
Pe 28 februarie aveam primele indicii despre un model secret pregătit de special de francezi dar despre care nu se cunoștea nici un indiciu. Echipa noastră a dat 9 variante posibile, iar prima s-a dovedit a fi cea câștigătoare. Modelul secret pregătit de Renault este din gama viitoarei generații Mégane 3, un vehicul de o importanță crucială pentru producătorul din Hexagon.
Misteriosul vehicul este Mégane Coupé Concept un prototip cu accente ușor futuriste care anticipează viitorul model de serie. Cu o lungime de 4.51 metri, prototipul afișează o siluetă modernă, dinamică cu linii care sugerează mișcare perpetuă. Exteriorul este axat în principal pe accentuarea caracterului dinamic și expunerea unui limbaj de design înțesat de linii sportive.
Conceptul stilizează expresia extremă a unui coupe menit să lase impresia că se află în mișcare chiar și atunci când stă pe loc. Prizele de ventilație amplasate în spoiler sunt realizate din aluminiu poziționate direct sub faruri, mărginesc o grilă motor din plastic de forma unui trapez. Capota cu umeri înălțați afișează un romb supradimensionat, emblema Renault, parbrizul înclinat, eleronul plafonului vitrat și jantele de 21 de inch sunt elementele care dau savoare acestui superb concept.
Spatele mașinii se remarcă prin modul în care sunt dispuse blocurile optice, protejate de două aripi ce răsar din spoiler și hayon. La aceasta se adaugă forma neobișnuită a ușii portbagajului și eșapamentul cromat.
Piesa de rezistență este modul „kinematic” de deschidere a ușilor. La interior pasagerii se bucură de un sistem de navigație, telefonie și multimedia cu funcții vizualizate pe un ecran LCD touchscreen dispus pe mijlocul bordului. Șoferului i se oferă posibilitatea de a deschide sau închide mașina cu ajutorul telefonului mobil Samsung F700.
Renault echipează sportivul coupe cu un motor pe benzină de 2.0 litri. Unitatea de factură turbo produce 200 de cai putere și un cuplu torsional de 280 Nm. Legat de o transmisie manuală în 6 trepte, agregatul furnizează un demaraj de 7.2 secunde. Renault estimează consumul mediu la 6.5 litri/100 km parcurși, iar emisiile nu vor depăși 154 de grame de CO2/km. Mégane Coupé Concept este opera designerului Patrick Le Quemen și reprezintă viziunea Renault asupra modului ideal în care trebuie să arate un adevărat coupe sportiv compact.


Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008
Renault Mégane Coupé Concept 2008


Recomandări

Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O abordare diferită a creșterii economice în România: dincolo de ritm contează evitarea dezechilibrelor și a capcanei venitului mediu

Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O abordare diferită a creșterii economice în România: dincolo de ritm contează evitarea dezechilibrelor și a capcanei venitului mediu
Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O abordare diferită a creșterii economice în România: dincolo de ritm contează evitarea dezechilibrelor și a capcanei venitului mediu