Geneva 2010

Renault Mégane Coupé-Cabriolet respiră aer proaspăt



Renault Megane Coupe Cabrio
Renault Megane Coupe Cabrio

Renault a sosit la întâlnirea cu publicul de la Geneva însoțit de o suită de premiere care au entuziasmat fanii mărcii. Noua generație Mégane Coupé-Cabriolet și-a făcut debutul la începutul primăverii calendaristice, în ambianța agitată a Salonului de la Geneva, locul unde a putut fi admirat pe viu pentru prima oară. Acesta îmbină eleganța unui coupé, cu exotismul specific mașinilor decapotabile, păstrând numeroase elemente de stil de la gama versiunilor Megane. Noa versiune (CC) Coupé-Cabriolet va fi comercializatĂ începând cu primăvara lui 2010.
Design
Noul Mégane Coupé-Cabriolet preia puține idei de la vechiul model, iar aici nu ne referim la elemente de stil, ci la soluțiile adoptate. Plafonul retractabil realizat din sticlă, asigură un confort acustic și psihic mai ridicat, comparativ cu un pavilion din material textil. De culoare neagră, pavilionul oferă o panoramică excelentă dar și un aspect select.
Versiunea deschisă a ultimei serii Mégane ce poate găzdui patru pasageri în condiții apropiate unui sedan dispune în continuare de o caroserie în două uși, bazată pe cea a modelului coupe. Modificările aplicate la versiunea CC sunt cele determinate de natura constructivă a mașinii.
Dacă frontal, modelul nu prezintă nici o diferență, în partea din spate se observă apariția unor noi blocuri optice și a decupajelor ce se activează când acoperișul este pivotat.
Echipare
Dotările oferite sunt la înălțime. Clienții au la dispoziție un sistem de climatizare automată bi-zonal cu trei moduri de reglare, frâna de mână automată, faruri direcționale bi-xenon, un meniu personalizat care permite activarea/dezactivarea și reglarea unor funcții ale vehiculului și sistemul de navigație Carminat TomTom.
Pe partea de siguranță – ABS cu repartiție electronică a frânării EBV, asistență la frânarea de urgență, sistemul ESC cu funcție de control sub-viraj, limitator de viteză și sistem de supraveghere a presiunii pneurilor.
Motorizare
Ca de obicei, Renault propune o gamă variată de motorizare, formată din șase unități benzină și diesel, împărțite în mod egal. Pentru amatorii de versiuni pe benzină, francezii propun unitățile 1.6 litri – 110 CP, 1.4 TCe de 130 CP și 2.0 – 140 CP. Agregatele diesel sunt echipate standard cu filtru de particule, respectă normele Euro 5 și oferă un consum de carburant mai scăzut. Acestea sunt disponibile în următoarele variante de putere: 110, 130, și 160 CP.
Partea de transmisie include, pe lângă transmisia clasică manuală – acum cu 6 trepte, o cutie de viteze cu dublu ambreiaj, și o cutie cu variație continuă prezentă doar în combinație cu unitatea pe benzină de 140 de cai putere variabilă.



Renault Megane Coupe Cabrio
Renault Megane Coupe Cabrio
Renault Megane Coupe Cabrio
Renault Megane Coupe Cabrio
Renault Megane Coupe Cabrio
Renault Megane Coupe Cabrio
Renault Megane Coupe Cabrio
Renault Megane Coupe Cabrio
Renault Megane Coupe Cabrio
Renault Megane Coupe Cabrio
Renault Megane Coupe Cabrio
Renault Megane Coupe Cabrio
Renault Megane Coupe Cabrio
Renault Megane Coupe Cabrio
Renault Megane Coupe Cabrio
Renault Megane Coupe Cabrio
Renault Megane Coupe Cabrio
Renault Megane Coupe Cabrio
Renault Megane Coupe Cabrio
Renault Megane Coupe Cabrio


Recomandări