Renault avea nevoie de un motiv pentru a-și cuceri clienții prin forța designului. Acesta a venit odată cu Laguna Coupe, modelul care umple un gol într-un segment mai puțin exploatat în clasa medie dar care, în același timp, aduce un plus de imagine mărcii franceze, acuzată în dese rânduri pentru linia mai puțin convențională a mașinilor sale.
Odată cu revoluția estetică și tehnologică adusă de actuala generație Laguna, Renault poate pretinde că a îmbrățișat sublimul. Versiunea coupe se străduiește să se plaseze la granița dintre firesc și deosebit etalând forme rafinate și un stil surprinzător.
Sub aspect tehnic, Renault echipează coupe-ul cu două motoare V6, benzina de 3.5 litri ce produce 240 de cai putere si 330 Nm și diesel V6 de 3.0 litri ce dezvoltă 235 de cai putere și 450 Nm.
Pe fișa tehnică mai figurează și versiuni diesel și benzină de 2.0 litri cu patru cilindri.
Derivat din sedanul cu același nume, Laguna coupe se distinge prin profilul atent lucrat cu linii fluide și stilate, așezate pe o caroserie frumos conturată. Secțiunea frontală creionată pe un aer destul de agresiv este dominată de imensa grilă motor cu inserții cromate, semn că sub capotă se află un motor ce necesită o ventilare adecvată.
Blocurile optice și capota de formă trapezoidală cu un logo cromat de mari dimensiuni, sunt identice versiunii sedan. De la montanții față până la hayon și stopuri, Laguna Coupe preia o linie nouă ce începe de la plafon arcuit și continuă cu umerii spatelui plonjați foarte lin spre portbagaj în aceeași manieră în care pilonii frontali coboară foarte elegant spre capotă.
Dosul mașinii se remarcă printr-o protuberanță a ușii portbagajului care este folosit atât ca piesă de rezistență în estetica spatelui dar joacă și rol aerodinamic.
Laguna Coupe este primul vehicul din segmentul său care beneficiază de un sistem de direcție integrală Active Drive, ce conferă o ținută de drum exemplară, mai ales în viraje.