Renault dezvăluie noul Mégane Coupé-Cabriolet



Renault Megane Coupe-Cabrio
Renault Megane Coupe-Cabrio

Renault ne prezintă vedetele cu care se va afișa peste numai o lună la Salonul Auto de la Geneva.
Anul acesta, la standul mărcii franceze expresia libertății va fi mai vie ca oricând, deoarece modelele cu tentă exotică vor intra în centrul atenției.
După roadsterul Wind, noua generație Mégane Coupé-Cabriolet își va face debutul în cadrul singurului eveniment organizat anual în Europa. Aceasta
îmbină eleganța unui coupé, cu exotismul specific mașinilor cabrio.
Noul Mégane Coupé-Cabriolet preia puține idei de la vechiul model, iar aici nu ne referim la elemente de stil, ci la soluțiile adoptate. Plafonul retractabil realizat din sticlă, asigură un confort acustic și psihic mai ridicat, comparativ cu un pavilion din material textil. De culoare neagră, pavilionul oferă o panoramică excelentă dar și un aspect select.
Versiunea deschisă a ultimei serii Mégane ce poate acomoda patru pasageri în condiții apropiate unui sedan dispune în continuare de o caroserie în două uși, bazată pe cea a modelului coupe.
Modificările aplicate la versiunea CC sunt cele determinate de natura constructivă a mașinii. Dacă frontal, modelul nu prezintă nici o diferență, în partea din spate se observă apariția unor noi blocuri optice și a decupajelor ce se activează când acoperișul este pivotat.
Dotările oferite sunt la înălțime, viitorii clienți având la dispoziție un sistem de climatizare automată bi-zonal cu trei moduri de reglare, frâna de mână automată, faruri direcționale bi-xenon, un meniu personalizat care permite activarea/dezactivarea și reglarea unor funcții ale vehiculului și sistemul de navigație Carminat TomTom, iar pe parte de siguranță ABS cu repartiție electronică a frânării EBV, asistență la frânarea de urgență, sistemul ESC cu funcție de control sub-viraj, limitator de viteză și sistem de supraveghere a presiunii pneurilor.
Ca de obicei, Renault propune o gamă variată de motorizare formată din șase unități benzină și diesel, împărțite în mod egal. Pentru amatorii de versiuni pe benzină francezii propun unitățile 1.6 litri – 110 CP, 1.4 TCe de 130 CP și 2.0 – 140 CP. Agregatele diesel sunt echipate standard cu filtru de particule, respectă normele Euro 5 și oferă un consum de carburant mai scăzut. Acestea sunt disponibile în următoarele variante de putere: 110, 130, și 160 CP. Partea de transmisie include pe lângă transmisia clasică manuală – acum cu 6 trepte, o cutie de viteze cu dublu ambreiaj, și o cutie cu variație continuă prezentă doar în combinație cu unitatea pe benzină de 140 de cai putere variabilă.
După modelul Volkswagen și Ford, constructorul francez introduce la rândul său o transmisie cu dublu ambreiaj denumită, EDC (Efficient Dual Clutch), ce se evidențiază prin performanțe net superioare cutiilor automate tradiționale. Alte avantaje ale acesteia sunt și cele legate de consum, emisii, pierderi de cuplu, oferind totodată o dinamică mai adecvată la apăsare accelerației. Noul Mégane Coupé-Cabriolet va fi comercializat începând cu primăvara lui 2010.
Renault Mégane Coupé-Cabriolet
Motorizări: 6
Locuri: 4
Caroserie: 2 uși
Benzină: 110, 130, 140 CP
Diesel: 110, 130, 160 CP
Transmisie: manuală 6 trepte, automată dublu ambreiaj 6 trepte
Pavilion: metalic
Decapotare: 21 secunde
Spațiu portbagaj: 211 – 417 litri
Comercializare: aprilie-mai 2010


Renault Megane Coupe-Cabrio
Renault Megane Coupe-Cabrio
Renault Megane Coupe-Cabrio
Renault Megane Coupe-Cabrio
Renault Megane Coupe-Cabrio
Renault Megane Coupe-Cabrio
Renault Megane Coupe-Cabrio
Renault Megane Coupe-Cabrio