Range Rover spune că a venit timpul să le arate colegilor de clasă cine este noul stăpân. Sătul să tot fie împins la coada plutonului, producătorul de modele premium 4×4 este decis să pună capăt umilinței suferite din partea germanilor. Cotat ca unul din cele mai tari modele SUV de pe piață, Range Rover impresionează la capitolul ținută de drum, fie că ne referim la abilitățile off-road, fie la comportamentul pe asfalt.
Constructorul cu o bogată tradiție în domeniul vehiculelor 4×4 lucrează în prezent la dezvoltarea unei versiuni sportive de top care va ataca segmentul greilor Audi Q7 S-Line, BMW X5M, Mercedes ML 63 AMG și Porsche Cayenne Turbo.
Noul model premium va fi cea mai puternică variantă existentă în gama Range Rover ce mai include actualmente o ediție de performanță denumită Sport. Prototipul premergător versiunii de serie este testat în Germania pe circuitul Nurburgring Nordschleife.
Este posibil ca viitorul model supersportiv de la Range Rover, ce ar putea fi denumit simplu R, să beneficieze de puternicul motor V8 de 500 de CP, utilizat și de Jaguar. Unitatea de 5.0 litri capabilă să genereze 677 Nm va avea 200 de cai putere în plus față de versiunea Sport. Un salt de putere impresionant ce va ajuta noul Range Rover să atingă cu lejeritate 250 de kilometri pe oră față de 225 km/h cât poate realiza versiunea supraalimentată V8 și 209 km/h cât poate obține varianta de motorizare V8 aspirată natural, ambele disponibile în prezent pe Range Rover Sport.